شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 648

ستارگان حرم در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: غرفه ستارگان حرم در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) ایجاد شده است که به معرفی بزرگان مدفون در حرم حضرت معصومه(س) می‌پردازد.
ستارگان حرم در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، بزرگان، علما، دانشمندان و مراجع بزرگ که خدمات ارزنده‌ای برای رشد و توسعه اسلام انجام داده‌اند در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) آرام گرفته‌اند.

غرفه ستارگان حرم به معرفی این بزرگان در قالب پوستر و بنر همراه با خلاصه‌ای از زندگی‌نامه از ولادت تا وفاتشان می‌پردازد که از آن جمله می‌توان به حضرات آیات میرزا جواد تبریزی، میرزا جواد ملکی تبریزی، برجردی، فاضل لنکرانی، مرعشی نجفی و میرزای شیرازی اشاره کرد.

همچنین علامه طباطبایی، شیخ فضل‌الله نوری، آیت‌الله قدوسی، دکتر مفتح، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، شهید مطهری، حکیم میرزا مهدی الهی قمشه‌ای، شیخ محمد فکور یزدی، آیت‌الله غلامرضا آخوند قمی، آیت‌الله هادی معرفت، قاضی سعید قمی و حاج میرزا کهدی آشتیانی از دیگر بزرگان معرفی شده در این غرفه هستند.

حضرات آیات محمدتقی خوانساری، میرزا حبیت‌الله عسگری اشتهاردی، سیدرضا بهاءالدینی، گلپایگانی، شیخ حسن تهرانی، اراکی، سیدصدرالدین صدر، شیخ محمدرضا طبسی، ابن بابویه قمی و مرتضی پسندیده از دیگر ستارگان حرم هستند که این غرفه به معرفی آنها پرداخته است.

ستارگان حرم در قالب دو غرفه به معرفی ۳۵ نفر از این بزرگان، مراجع، فقها و دانشمندان علوم دینی می‌پردازد.

نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(س) از هفتم تا هفدهم مهرماه صبح‌ها از ۹ تا ۱۲ و عصرها از ۱۶ تا ۲۱ در صحن جوادالائمه(ع) میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcbuwb0prhba.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما