چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 600

ایجاد غرفه ویژه سفر رهبری در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع)

قم نيوز : قم نیوز: غرفه ویژه سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم با عنوان دیدار یار در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) ایجاد شد.
ایجاد غرفه ویژه سفر رهبری در نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع)
به گزارش قم نیوز، در این غرفه ۳۱ قطعه از تصاویر مقام معظم رهبری به نمایش گذاشته شده که جلوه خاصی به فضای معنوی نمایشگاه بخشیده است.

بخشی از تصاویر این غرفه مربوط به حضور مقام معظم رهبری در اماکن متبرکه استان قم همچون حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) و گلزار شیخان در مهر ماه سال ۸۹ است.

این غرفه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت یادآوری و بزرگداشت سفر تاریخی و با برکت رهبر انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم راه‌اندازی شده است.

همچنین بخشی از تصاویر این غرفه جلوه‌های حضور مقام معظم رهبری در آستان قدس رضوی را نشان می‌دهد که با کیفیت مطلوب به نمایش گذاشته شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مهرماه سال گذشته سفری رسمی به قم داشتند که در قالب آن به بخش قابل توجهی از مشکلات استان رسیدگی شد که برای نمونه می‌توان به تسریع در روند انتقال آب از سرشاخه‌های سد دز پس از ۳۰ سال اشاره کرد.

ایشان در این سفر از اماکن متبرکه و گلزار شهدا بازدید کردند که غرفه یاد یار بخشی از زیبایی‌های این سفر پربرکت را به تصویر کشیده است.

نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(س) از هفتم تا هفدهم مهر ماه صبح‌ها از ۹ تا ۱۲ و عصرها از ۱۶ تا ۲۱ در صحن جوادالائمه(ع) میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcjfyemzuqey.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما