دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 539
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

تعامل بین دستگاه‌های فرهنگی قم بیشتر شده است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تقویت تعامل بین دستگاه‌های فرهنگی این استان در راستای تنوع‌بخشی و کیفیت‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی خبر داد.
تعامل بین دستگاه‌های فرهنگی قم بیشتر شده است
به گزارش قم نیوز، محمدحسین استاد به برخی ویژگی‌های این نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: در سال گذشته نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) در شبستان نجمه خاتون برگزار شد ولی امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مکان این نمایشگاه به صحن جوادالائمه(ع) حرم مطهر منتقل شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) در صحن جوادالائمه(ع) مزیت‌های خوبی دارد که امکان دسترسی بهتر و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از جمله آنها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: امسال آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در برپایی این نمایشگاه مشارکت خوبی داشته و اقدام به برپایی غرفه‌هایی کرده است و این اقدام در ادامه حرکت فرهنگی در تولیت جدید آستانه مقدسه حرکت قابل توجهی است و امیدواریم این حرکت فرهنگی سال به سال تداوم داشته باشد.

استاد، ایجاد غرفه‌های مناسبتی را یکی دیگر از ویژگی‌های نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی کریمه اهل بیت(س) برشمرد و تاکید کرد: ایجاد غرفه ویژه دفاع مقدس به منظور تشریح زوایای رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی و غرفه ویژه سفر مقام معظم رهبری به قم از غرفه‌های مناسبتی است که در این نمایشگاه دایر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعامل دستگاه‌های فرهنگی استان با همدیگر اشاره و اظهار کرد: ‌در سال‌های اخیر تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان بیشتر شده و این مهم در اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک مشهود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: البته ممکن است در برخی موارد به خاطر ماموریت خاص دستگاهی و یا محدود بودن منابع، در بعضی برنامه‌های فرهنگی هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی کمتر باشد، اما در مجموع رویکرد دستگاه‌های فرهنگی استان مشارکت روزافزون و هم‌پوشانی برنامه‌ها است.

استاد به دستاورد تعامل بین دستگاهی اشاره کرد و یادآور شد: برای ما تنوع و کیفیت اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیار مهم است که این مهم از طریق تعامل بین دستگاه‌های فرهنگی حاصل می‌شود.

نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت(س) از هفتم تا شانزدهم مهر ماه صبح‌ها از ۹ تا ۱۲ و عصرها از ۱۶ تا ۲۱ در صحن جوادالائمه(ع) میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcakonm149ne.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما