دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 13986
اسماعیلی طبا خبرداد:

چاپ دایره المعارف جامع استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: چاپ نخستین دانشنامه جامع استان قم در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
چاپ دایره المعارف جامع استان قم
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی اسماعیلی طبا به منظور تهیه مقدمات و چگونگی مراحل این پروژه عظیم فرهنگی با محمد اسفندیاری و غلامرضا گلی زواره دو تن از نویسندگان و پژوهشگران برتر دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این نشست دانشنامه قم را از نیازهای ضروری استان دانست و افزود: این مجموعه نفیس که حاوی کامل‌ترین اطلاعات ممکن از کهن‌ترین زمان مربوط به قم خواهد بود، برای عملیاتی شدن نیاز به بودجه کافی دارد که به حمایت مراکز مختلف در این امر مهم نیازمند هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تهیه این دایره المعارف را کاری ملی عنوان کرد و ابراز داشت: این مجموعه بی بدیل که تا به حال به آن پرداخته نشده است با توجه به جایگاه ملی و بین‌المللی قم در صورت حمایت و چاپ، می‌تواند منبع غنی از کامل‌ترین اطلاعات ممکن در همه موضوعات مرتبط برای همگان باشد که تا قرن‌ها به یادگار خواهد ماند.

اسماعیلی طبا تولید این دانشنامه را خدمتی بزرگ به این استان دانست و اظهار داشت: امیدواریم این خدمت بزرگ به محوریت این نهاد و با حمایت مراکز مختلف به زودی اجرایی شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg3y9q.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما