جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 59327
منبع : خبرگزاری فارس
معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه:

فضای مجازی فتنه آخرالزمان است

قم نيوز : معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه گفت: فتنه آخرالزمان، فضای مجازی است و شیطان از طریق این فضا می‌تواند که وارد قلب و ذهن فرزندان این کشور شود.
فضای مجازی فتنه آخرالزمان است
فضای مجازی فتنه آخرالزمان است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ملکی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره برکات تقوا اظهار کرد: تقوا برکات زیادی را نصیب فرد و جامعه می‌کند، از سوی دیگر انسان باید مراقب خطرهای شیطان باشد.

وی ادامه داد: خانواده‌ها و شهرهایی که سرشار از یاد و ذکر الهی هستند، از الطاف الهی برخوردار می‌شوند و به این توفیق دست پیدا می‌کنند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه افزود: یکی از مهم ترین نعمت‌های الهی که خداوند نصیب ملت ایران کرده است، انقلاب اسلامی بود و نماز جمعه جزو نعمت‌های دیگر خداوند به این ملت است.

ملکی با اشاره به دلیل کینه دشمن از روحانیت اظهار کرد: روحانیت و ولایت فقیه شکست‌های زیادی را در طول چهار دهه اخیر به دشمن تحمیل کردند.

وی ادامه داد: فتنه آخرالزمان، فضای مجازی است، شیطان از طریق این فضا می‌تواند که وارد قلب و ذهن فرزندان این کشور شود و مسیر فضای مجازی در پایان به صهیونیسم ختم خواهد شد.

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه افزود: یکی از راهکارهای دشمن برای تغییر عقاید مذهبی مردم در فضای مجازی، ایجاد شبهه در ذهن مردم ایران است.

ملکی با اشاره به خطر فضای مجازی اظهار کرد: این فضا اکنون در حقیقت همچون کتاب ضاله شده است، براساس فتوای تمام مراجع تقلید نگهداری چنین کتبی حرام است.

وی در پایان خاطرشان کرد: اخلاق و ادب به وسیله فضای مجازی در جامعه از بین می‌رود و فرهنگ غرب و شیطان توسط این فضا جایگزین ادب و اخلاق در جامعه می‌شود، با فضای مجازی بین نسل گذشته و نسل جدید شکاف ایجاد خواهد شد. امروزه نماد شیطان، غرب است و شیطان در فرهنگ غربی جلوه کرده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfemdt.w6d10agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما