دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 5956
در دیدار خانگی انجام شد؛

پیروزی امید صبای قم در مقابل استقلال اهواز

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: صبای قم در دیداری خانگی از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور موفق شد تیم فوتبال استقلال اهواز را با نتیجه دو بر یک شکست داده و با کسب ۲۵ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار بگیرد.
پیروزی امید صبای قم در مقابل استقلال اهواز
به گزارش قم نیوز، هادی رنجبر بیان کرد: در این دیدار بازیکنان ما سراسر انگیزه بودند تا سه امتیاز را در خانه حفظ کنیم که خوشبختانه این اتفاق با زدن دو گل در نیمه نخست رخ داد و کار ما برای پیروزی راحت‌تر شد.

وی ادامه داد: بازی با استقلال اهواز را هرگز آسان و ساده تلقی نکنید زیرا آنها با وجود قعرنشینی در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، یکی از تیم‌های خوب لیگ هستند و در دیدار رفت نیز ما را شکست داده بودند اما در بازی برگشت بازی خوبی انجام دادیم و حریف را بردیم.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: بازیکنان ما در تمام لحظات بازی خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه به بهترین شکل ممکن اجرا کردند و خوشبختانه توانستیم در روزی که در خانه مورد حمایت تماشاگران خودی بودیم، سه امتیاز بگیریم.

وی یاد آور شد: در این مسابقه اردلان غمخوار یکی از گلزنان ما بود که توانست گل اول بازی را در دقیقه پنجم به ثمر برساند، ضمن اینکه محمد عرب خراسانی در دقیقه ۴۰ زننده گل دوم صبای قم بود و حریف نیز در دقیقه ۸۰ به تنها گل خود دست یافت.

رنجبر در ادامه با اشاره به دیدارهای آتی صبای قم در لیگ برتر امید ابراز داشت: در حالی که دیدارهای لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دور برگشت خود قرار دارد، بازیکنان صبای قم با روحیه و آماده در تمرینات حضور دارند تا با توان بیشتر و هماهنگی بهتر شنبه آینده در خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال امید فولاد خوزستان بروند.

وی ادامه داد: بعد از نتایج بسیار خوبی که در بازی‌های اخیر خود به خصوص در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال امید کسب کردیم، در ادامه مسابقات این فصل که با شرکت ۱۳ تیم برگزار می‌شود، تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و چهارم با تیم امید فولاد خوزستان دیدار می‌کند.

مربی تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: تیم ما با توجه به فاصله نزدیک امتیازات بین تیم‌های میانه و بالای جدول رده‌بندی نسبت به جایگاه خوب ششم که الان در آن قرار دارد همچنان شانس زیادی برای رسیدن به مکان‌های بالای جدول دارد.

وی خاطر نشان کرد: با همین انگیزه تیم فوتبال امید صبای قم تمرینات آماده‌سازی خود را به صورت جدی برای حضوری قوی در ادامه مسابقات دور برگشت لیگ برتر فوتبال امید و به خصوص دیدار حساس با تیم فوتبال امید فولاد خوزستان پیگیری می‌کند.

صبای قم در دیداری خانگی از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور موفق شد تیم فوتبال استقلال اهواز را با نتیجه دو بر یک شکست داده و با کسب ۲۵ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.n9nrak9y3pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما