سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 5987

فوتسالیست‌های قمی مقابل ازبکستان به میدان می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: دو فوتسالیست قمی در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال کشورمان با ازبکستان یکی از رقبای تیم ملی در فوتسال آسیا، به میدان می‌روند.
فوتسالیست‌های قمی مقابل ازبکستان به میدان می‌روند
به گزارش قم نیوز، بعد از برگزاری آیین قرعه کشی رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا و مشخص شدن حریفان تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات، کادر فنی تیم ملی با جدیت پیگیر آماده سازی تیم ملی است.

در حالی که ۱۶ تیم در مرحله نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا قرار دارند، تیم‌های شرکت کننده در چهار گروه چهار تیمی رقابت‌های مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند که تیم ملی فوتسال کشورمان در گروه سوم قرار گرفته است.

ملی پوشان فوتسال کشورمان در این گروه با تیم‌های ملی فوتسال کره جنوبی، استرالیا و قطر هم گروه هستند و بعید است که برای صعود به مرحله دوم و حفظ عنوان قهرمانی ۱۱ دوره گذشته این رقابت‌ها با مشکل خاصی مواجه شوند.

با این حال کادر فنی تیم ملی فوتسال به پیشرفت تیم‌های آسیایی در فوتسال آگاه است و به همین خاطر با برنامه ریزی‌هایی که در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال انجام شده است، تیم ملی قصد دارد در بهترین فرم آمادگی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شود.

این در حالی است که دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله نخست از روز ششم فروردین ماه و در مرحله اصلی از روز چهاردهم فروردین آغاز شد و دو فوتسالیست جوان و آینده دار استان قم نیز تیم ملی کشورمان را همراهی می‌کنند.

علی اصغر حسن‌زاده بازیکن ملی پوش قمی تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان و سعید تقی‌زاده بازیکن ملی پوش تیم فوتسال صبای قم، دو بازیکن قمی حاضر در تیم ملی فوتسال کشورمان هستند که به احتمال قریب به یقین هر دو بازیکن در مسابقات قهرمانی آسیا هم تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

حسن‌زاده که زننده گل‌های پیروزی بخش تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در دوره گذشته است و تقی‌زاده نیز با توجه به انگیزه، جوانی، سرعت و تکنیکی که در لیگ سیزدهم در ترکیب صبا به نمایش گذاشت، در تیم ملی حضور دارند.

دو بازی با تیم ملی فوتسال ازبکستان و حضور در رقابت‌های فوتسال قهرمانی غرب آسیا پیش روی ملی پوشان فوتسال کشورمان است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده، تیم ملی فوتسال کشورمان برای رویارویی با تیم ملی ازبکستان روز جمعه هفته جاری عازم شهر بندرعباس خواهد شد.

بدین ترتیب تیم ملی فوتسال کشورمان که دوران بدنسازی را پشت سر می‌گذارد، در روزهای ۲۷ و ۲۹ فروردین‌ماه دو بازی دوستانه را در بندرعباس با تیم ملی ازبکستان یکی از جدی‌ترین رقبای خود در فوتسال قهرمانی آسیا برگزار خواهد کرد.

این در حالی است که برنامه بعدی تیم ملی فوتسال کشورمان حضور در تورنمنت غرب آسیا است که از روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی فوتسال دوستان استان آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتسال کشورمان نخستین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را روز جمعه پنجم خردادماه سال جاری مقابل تیم ملی فوتسال کره جنوبی برگزار خواهد کرد در حالی که این مسابقات از پنجم تا دوازدهم خردادماه در امارات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.anmk49no05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما