پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب : 59911
منبع : خبرگزاری فارس
با درخشش برابر قهرمان جهان

هوگوپوش ياسين‌پيشرو قم فني‌ترين تكواندوكار ليگ برتر شد

قم نيوز : مربي تيم تكواندو ياسين‌پيشرو قم از انتخاب بازيكن اين تيم به عنوان فني‌ترين تكواندوكار هفته چهارم دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر خبر داد.
هوگوپوش ياسين‌پيشرو قم فني‌ترين تكواندوكار ليگ برتر شد
هوگوپوش ياسين‌پيشرو قم فني‌ترين تكواندوكار ليگ برتر شد
به گزارش قم نیوز سیدمحمد رفیعی اظهار کرد: این هفته دو مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم دور برگشت لیگ برتر تکواندو مردان باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود برگزار کردیم که یک برد و یک شکست برای تیم یاسین‌پیشرو قم به همراه داشت.

وی ادامه داد: در مسابقه هفته سوم نیم‌فصل دوم لیگ برتر برابر تیم تعاونی انقلاب شهریار با ارائه یک نمایش خوب و فنی از سوی تک تک اعضای تیم، به برتری رسیدیم و سه امتیاز ارزشمند این مسابقه به اندوخته‌های یاسین‌پیشرو قم در فصل جاری لیگ برتر اضافه شد.

مربی تیم تکواندو یاسین‌پیشرو قم افزود: در هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو تیم یاسین‌پیشرو قم یک مسابقه سنگین و نفس‌گیر با تیم مدعی و مطرح دانشگاه آزاد اسلامی تهران داشت، تیمی که در مسابقات جام باشگاه‌های جهان قهرمان شده و از گزینه‌های قهرمانی این فصل به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: در این مسابقه با نتیجه 6 بر 2 مغلوب حریف شدیم اما تک تک اعضای تیم توان بالای خود را برای کسب نتیجه در این مسابقه به کار گرفتند و نتیجه این شد که احمد محمدی تکواندوکار وزن چهارم تیم ما به عنوان فنی‌ترین بازیکن هفته چهارم دور برگشت انتخاب شد.

رفیعی با اشاره به عملکرد این تکواندوکار در مصاف با تیم دانشگاه آزاد، بیان کرد: محمدی در وزن منهای 87 کیلوگرم برابر محمدرضا خانی از تیم دانشگاه آزاد صف‌‌آرایی کرد و در پایان یک مبارزه سخت و فنی با حساب 14 بر 11 حریف را برد تا عنوان فنی‌ترین تکواندوکار هفته را به خود اختصاص بدهد.

وی با بیان اینکه امسال 11 تیم در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو مردان ایران جام خلیج‌فارس و یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم حضور دارند، افزود: در پایان رقابت‌های هفته چهارم دور برگشت تیم شهرداری ورامین با 36 امتیاز صدرنشین جدول ماند.

گفتنی است: با پایان رقابت‌های این هفته تیم لوازم خانگی کن که در مهمترین مسابقه خود بر دانشگاه آزاد غلبه کرد با 35 امتیاز در مکان دوم جدول ایستاده و دانشگاه آزاد اسلامی تهران با 31 امتیاز در رده سوم قرار دارد، ضمن اینکه یاسین‌پیشرو قم پنجم است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezo8n.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما