چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 605
حجت‌الاسلام پناهیان:

طرح مدیریت اسلامی تهیه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر موسسه فخرالائمه از تهیه طرح مدیریت اسلامی برگرفته از مدیریت پیغمبر اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) خبر داد.
طرح مدیریت اسلامی تهیه می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام احمد پناهیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) اظهار کرد: این طرح چند سالی است که در موسسه فخرالائمه در حال تهیه است و امیدواریم تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

وی ادامه داد: مجموعه‌ای از دانشجویان و طلاب در این موسسه در حوزه پژوهش معارف دینی و تاریخ اسلام، سیاست داخلی و خارجی، جریان‌های جهان اسلام، استکبارستیزی، جنایت‌های آمریکا در عراق و... با گرایش نگاه مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در حال فعالیت هستند.

وی معارف تربیتی و امور فرهنگی و مناسبت‌های دینی و انقلابی را از دیگر عرصه‌های فعالیت پژوهشگران موسسه فخرالائمه برشمرد و تاکید کرد: محصولاتی که در این موسسه تولید می‌شود علاوه بر داخل کشور، در برخی کشورهای دیگر نیز توزیع می‌شود.

پناهیان افزود: کتاب اصحاب فیل ویژه جنایت‌های آمریکا در عراق به زبان عربی ترجمه شده و در کشور عراق توزیع شده است. همچنین کتاب ارزشمند ولایت فقیه که به عنوان کتاب آموزشی طرح صالحین بسیج سراسر کشور انتخاب شده، در سوریه و لبنان توزیع شده است.

مدیر موسسه فخرالائمه در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) را اقدامی لازم برشمرد و تاکید کرد: بسیاری از زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) ممکن است فرصت کافی برای حضور در محافل مختلف را نداشته باشند و با دیدن ابعاد مختلف سیره و روش اهل بیت(ع) به ویژه حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س) هم طراواتی در وجود آنها ایجاد می‌شود و هم اطلاعات و آگاهی زیادی کسب می‌کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه در دهه کرامت و به مدت ۱۰ روز جلوه ویژه‌ای به آن بخشیده است.

پناهیان در توصیه‌ای به دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: فعالیت‌های این نمایشگاه باید از نمایش تابلو و نقش و اثرهای این چنینی هنری به سمت برگزاری نشست‌های کاربردی برود و در سال‌های آینده برای اقشار مختلف جوانان کرسی‌های آزاداندیشی ایجاد شود.

وی ارائه فعالیت‌های زنده را یکی از راهکارهای ماندگارشدن نمایشگاه کریمه اهل بیت(ع) برشمرد و تصریح کرد: ماندگارشدن این نمایشگاه نیازمند دقت و کار بیشتر است.

پناهیان گفت: طراحی زیبا و نور کافی، ایجاد ایستگاه‌های پذیرایی از مهمانان و ایجاد مجموعه سایبری برای ارتباط دائم با بازدیدکنندگان از جمله مواردی است که به ماندگارشدن نمایشگاه کمک می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcebn8pijh87.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما