شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 6065
متقی عنوان کرد:

استعداد یابی جودوکاران قمی با حضور در لیگ دسته اول

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت جودو استان قم گفت: حضور در مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه های کشور موجب شکوفایی استعدادهای جودوکاران قم شده است.
استعداد یابی جودوکاران قمی با حضور در لیگ دسته اول
به گزارش قم نیوز، مجید متقی  اظهار کرد: دو سال پیش بود که در هیئت جودو استان به این فکر افتادیم که تیمی از قم در مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه های کشور شرکت کند تا گامی در مسیر رشد و توسعه جودو قم برداریم.

وی افزود: در دو فصل اخیر رقابت های لیگ دسته اول جودو باشگاه های کشور که تیم های مطرح و متمولی در آن حضور داشتند، نماینده قم نیز حضور داشته و خوشبختانه با حضور نفرات بومی نتایج خوبی عاید این تیم شده است.

پاسارگاد نماینده قم در لیگ دسته اول جودو کشور
رییس هیئت جودو قم افزود: در سال ۹۰ هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر و همچنین هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته اول جودوی مردان باشگاه‌های کشور را پشت سر گذاشتیم و در رقابت های که سالن شهید افراسیابی تهران میزبان آن بود شاهد عملکرد خوب جودوکاران قمی بودیم.

وی یاد آور شد: از سوی فدراسیون جودو و کوراش کشورمان، این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور با عنوان جام خلیج فارس نامگذاری شده بود و تیم پاسارگاد به عنوان نماینده قم در این رقابت‌ها به مصاف حریفان رفت.

متقی بیان داشت: رقابت‌های لیگ دسته اول مردان جودوی باشگاه‌های کشوربا شرکت ۱۱ تیم در قالب دو گروه برگزار می‌شود و مدعیان به شکل دوره‌ای برای کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی و به دست آوردن مجوز حضور در لیگ برتر جودو جودوی باشگاه‌های کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حضور در فصل جدید لیگ دسته اول جودو منوط به یافتن حامی مالی مناسب
وی ابراز کرد: در گروه نخست این دوره از پیکارهای فصل گذشته لیگ دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور تیم های تله کابین یزد، هیئت جودو بوشهر، ایران خودرو آذربایجان، پالایش گاز ایلام و هیئت جودو زنجان حضور داشتند و برای صعود به مرحله دوم رقابت کردند.

رییس هیئت جودو قم بیان داشت: همچنین در گروه دوم این دوره از مسابقات لیگ دسته اول مردان جودوی باشگاه‌های کشور تیم‌های مردان هیئت جودو قزوین، هیئت جودو همدان، جوانان استقلال ایران، چای گلدان شهر ری و پاسارگاد قم بازی‌های مرحله گروهی را برگزار کردند.

وی تصریح کرد: اگر چه تیم جودو پاسارگاد قم در این رقابت‌ها نتوانست از مرحله گروهی صعود کند اما برای ما مهم حضور در لیگ دسته اول جودو باشگاه های کشور بود و یقینا با تجربیات ارزنده ای که جودوکاران ما به دست آورده اند، شاهد حضور موفق آنها در رقابت های معتبری همچون قهرمانی کشور خواهیم بود.

متقی تاکید کرد: پیکارهای امسال لیگ دسته اول جودو باشگاه های کشور در نیمه دوم سال ۹۱ برگزار می شود و یقینا در صورتی که بتوانیم هزینه های تیم را از طریق حامی مالی تامین کنیم، تیمی قوی را متشکل از جودوکاران مستعد بومی روانه لیگ خواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.qaqct1auwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما