يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 6084
موسوی عنوان کرد:

بهینه شدن مصارف بیمه بیکاری

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم پیگیری وصول مطالبات جاری و معوق و نظارت و بهینه سازی مصارف بیمه بیکاری را از جمله برنامه‌های سال جاری تامین اجتماعی دانست.
بهینه شدن مصارف بیمه بیکاری
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی در نخستین جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن توصیه به کارکنان در خصوص حرکت در مسیر اصلاح و الگوبرداری از زندگی پیامبر و ائمه معصوم و اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری، به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: نقش تامین اجتماعی در این سال بسیار مهم و موثر است.

وی افزود: تامین اجتماعی پیش نیاز اساسی توسعه در جامعه است که از طریق آن می‌توان بر بسیاری از بحران‌ها فائق آمد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با توجه به کارکرد و حوزه ماموریت تامین اجتماعی در خصوص حمایت از نیروی کار و ایجاد امنیت شغلی و تامین آینده برای قشر مولد جامعه افزود: بی‌شک تامین اجتماعی می‌تواند از این فرصت استفاده کرده و نقش مهمی را در به منصه ظهور رساندن منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری این سال ایفا کند.

موسوی اولویت‌های کاری سال ۹۱ را بر اساس اهداف عملیاتی که در سال گذشته و بر اساس رویکرد کلی تامین اجتماعی تدوین شده است اعلام کرد و افزود: ارائه خدمت مطلوب، بهسازی و توانمند سازی سرمایه‌های انسانی، پیگیری وصول مطالبات جاری و معوق، نظارت و بهینه سازی مصارف بیمه بیکاری از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی بر آموزش به عنوان مولفه مهمی در توانمند سازی کارکنان تاکید و تصریح کرد: در سال جاری آموزش‌ها موثرتر، کاربردی‌تر و در راستای اهداف و پرونده‌های عملیاتی سازمان خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.oemfuqeyxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما