شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 60943
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله سعیدی عنوان کرد

تلاش دستگاه‌ها در ترویج هرچه بیشتر آموزه‌های قرآنی

قم نيوز : امام‌جمعه قم ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری هفته قرآن و عترت در استان قم، گفت: در این هفته تلاش همه دستگاه‌های فرهنگی استان تأکید بر ترویج آموزه‌های قرآنی و یادآوری جایگاه والای قرآن در جامعه و معرفی خدمات قرآنی باشد.
تلاش دستگاه‌ها در ترویج هرچه بیشتر آموزه‌های قرآنی
تلاش دستگاه‌ها در ترویج هرچه بیشتر آموزه‌های قرآنی
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی در آیین افتتاحیه هفته قرآن و عترت استان قم که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد به تبیین جایگاه والای قرآن کریم پرداخت و اظهار کرد: در عظمت، فضیلت و بلندی جایگاه قرآن کریم همین بس که امیرالمؤمنین (ع) قرآن را تجلی‌گاه خداوند متعال دانسته است.
وی ادامه داد: هر زمان خواستید خداوند با شما سخن بگوید قرآن بخوانید، قرآن که بخوانید بدون اینکه خدا را ببینید با او هم‌نشین هستید.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزود: انسان با قرائت با معرفت قرآن کریم، از دنیایی که محل عبور است با کرامت و دست‌پر می‌گذرد؛ قرآن شاهراه و چراغ است و هدف هم مشرف شدن به محضر خداست.
آیت‌الله سعیدی تأکید کرد: امیدواریم قرآنی بیاندیشیم، عمل کنیم و در مسیری که مشخص‌شده است سفر کنیم.
وی در پایان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری هفته قرآن و عترت در استان قم، خاطرنشان کرد: در این هفته تلاش همه دستگاه‌های فرهنگی استان تأکید بر آموزه‌های قرآنی و یادآوری جایگاه والای قرآن در جامعه و معرفی خدمات قرآنی باشد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbf9b0.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما