چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : 61525
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ور‌زش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

موفقيت رزمي‌كاران قم در كسب 2 مدال هاپكيدو قهرماني كشور

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي رزمي استان قم از موفقيت اعضاي تيم هاپكيدو اين هیأت در كسب دو مدال از پيكارهاي قهرماني كشور خبر داد.
موفقيت رزمي‌كاران قم در كسب 2 مدال هاپكيدو قهرماني كشور
موفقيت رزمي‌كاران قم در كسب 2 مدال هاپكيدو قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: تیمی که به نمایندگی از هیأت ورزش‌های رزمی استان قم راهی رقابت‌های هاپکیدو قهرمانی کشور شد در نهایت با کسب یک مدال طلا و یک‌ نشان برنز به کار خود پایان داد تا موفقیت‌های رزمی قم در سال 1396 ادامه یابد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات هاپکیدو قهرمانی ایران با شرکت تعداد ۲۸۵ رزمی‌کار در قالب ۱۰ تیم از استان‌های مختلف کشور به میزبانی هیأت ورزش‌های رزمی استان گیلان برگزار شد و سرانجام تیم‌های هیأت قزوین، گیلان و خراسان‌رضوی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم بخش تیمی را کسب کردند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم ابراز کرد: تیم اعزامی هیأت قم به این دوره از مسابقات را ورزشکاران دو رده سنی نوجوانان و جوانان دختر تشکیل می‌دادند و در رده سنی نوجوانان سه رزمی‌کار در اوزان منهای 43، 53 و به اضافه 63 کیلوگرم به میدان رفتند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی نوجوانان غزل نیکوزاد در وزن منهای 43 کیلوگرم، معصومه تفویضی در وزن منهای 53 کیلوگرم و زینب قنبری در وزن به اضافه 63 کیلوگرم برای کسب مدال مبارزه کردند و دو نماینده قم در رده سنی جوانان نیز فهیمه قائم‌مقامی در وزن منهای 63 کیلوگرم و فاطمه‌سادات سعیدی‌نژاد در وزن منهای 73 کیلوگرم پیکارهای هاپکیدو قهرمانی کشور بودند.

محمدزاده با اشاره به کادر فنی و سرپرستی این تیم، افزود: سرمربی تیم مریم سادات حسینی، مربی تیم مرجان مرادی و سرپرست تیم مریم نوروزی بودند و در نهایت غزل نیکوزاد در سطح کمربند سبز وزن منهای 43 کیلوگرم رده سنی نوجوانان موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد.

وی با بیان اینکه هر دو مدال تیم هاپکیدو دختران قم از مسابقات رده سنی نوجوانان به دست آمد، در پایان اظهار کرد: در وزن منهای 53 کیلوگرم پیکار دختران نوجوان شرکت کننده در این رقابت‌ها معصومه تفویضی در سطح کمربند سبز با شکست تمامی حریفان خود به مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdciwwaq.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما