چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 6186
پنجه باشی تاکید کرد:

توسعه بدمینتون استان قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت بدمینتون استان قم گفت: با کارهایی که در سازندگی از رده‌های سنی پایه انجام داده‌ایم اکنون طرح و برنامه‌های متنوعی برای توسعه بدمینتون قم در نظر داریم.
توسعه بدمینتون استان قم
به گزارش قم نیوز، علی پنجه باشی  تصریح کرد: البته نتیجه این سرمایه گذاری ارزشمند بر روی بدمینتون بازان مستعد استان قم از رده های سنی پایه را سال گذشته در بسیاری از رقابت های مهم داخلی و برون مرزی کسب کردیم.

وی ادامه داد: قم در رشته بدمینتون نوجوانان و جوانان مستعدی دارد، ضمن اینکه از مربیان توانمند و با دانشی نیز برخوردار هستیم که تلاش و کوشش وصف ناپذیر آنها همراه با دلسوزی ای که برای کار مفید انجام می دهند، موجب رشد قابل توجه بدمینتون قم شده است.

موفقیت بدمینتون بازان قمی در رقابت های مهم داخلی و برون مرزی سال ۹۰
رییس هیئت بدمینتون استان قم اضافه کرد: سال گذشته در رقابت های بدمینتون المپیاد دانش آموزان کشور شاهد قرار گرفتن تیم بدمینتون اعزامی قم در بین تیم های برتر بودیم، ضمن اینکه در رقابت های لیگ و قهرمانی کشور و همچنین میادین بین المللی نیز توفیقات زیادی به دست آوردیم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر تیم بدمینتون در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه های کشور قرار دارد و انشاءالله با شایستگی های زیادی که از آن برخوردار است، شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد.

پنجه باشی بیان کرد: این در حالی است که تیم بانوان قم در رقابت های لیگ و قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشت، یک نماینده در مسابقات بین المللی جام فجر بدمینتون داشتیم و در تیم ملی شاهد حضور بدمینتون بازان قم هستیم.

وی یکی از موفقیت های بدمینتون قم در سال گذشته را به دست آوردن عنوان قهرمانی رقابت های رده سنی پیشکسوتان کشور عنوان کرد و افزود: تیم بدمینتون مردان قم با اقتدار به مقام قهرمانی رقابت های رده سنی پیشکسوتان بدمینتون کشور دست یافت.

قهرمانی قم در بدمینتون پیشکسوتان کشور
رییس هیئت بدمینتون قم ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان مسابقات پیشکسوتان قهرمانی کشور به مدت سه روز در شهرستان بیرجند برگزار شد و با قهرمانی تیم اعزامی بدمینتون قم به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات رده سنی پیشکسوتان بدمینتون قهرمان کشور که سه روز به طول انجامید، ۷۰ بدمینتون باز از ۱۵ استان کشور به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت قم قهرمان دهمین دوره مسابقات بدمینتون مردان پیشکسوت کشور شد.

پنجه باشی ابراز کرد: در این مسابقات که شنبه شب در شهر بیرجند استان خراسان جنوبی به پایان رسید، بعد از تیم رده سنی پیشکسوتان بدمینتون قم که بر سکوی قهرمانی جای گرفت، تیم های بدمینتون پیشکسوتان سمنان و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی در پایان یاد آور شد: در حالی که ترکیب تیم اعزامی بدمینتون پیشکسوتان قم را بدمینتون بازان مطرح و توانای استان قم در رقابت های لیگ و قهرمانی کشور سال های اخیر یعنی محمدرضا مطیع و پیمان جباری تشکیل می دادند، این دو بدمینتون باز قهار و توانمند قمی با شایستگی عنوان نخست کشور را در هر دو بخش تیمی و انفرادی از آن خود کردند و بالاتر از نمایندگان سایر استان ها ایستادند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.4qea2bqsela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما