سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 62
تا پایان شهریورماه؛

غرامت خشکسالی محصولات زراعی بیمه شده قم پرداخت می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر گروه توسعه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان قم گفت: غرامت خسارات ناشی از خشکسالی محصولات زراعی بیمه شده در قم تا پایان شهریور ماه پرداخت می‌شود.
غرامت خشکسالی محصولات زراعی بیمه شده قم پرداخت می‌شود
به گزارش قم نیوز، مسعود ظفری بیان کرد: با توجه به مصوبات ستاد بیمه کشاورزی استان غرامت ناشی از خشکسالی محصولات زراعی و باغی به کشاورزان استان قم پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: غرامت محصولات زراعی کشاورزان تا پایان شهریور ماه سالجاری پرداخت می‌شود.

مدیر گروه توسعه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی قم افزود: غرامت محصولات باغی بیمه شده نیز حداکثر در مهرماه سالجاری پرداخت خواهد شد.

وی درباره پیش بینی میزان خسارات وارده عنوان کرد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در بخش زراعی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش محصولات باغی ۸۰ میلیارد ریال خسارت متوجه کشاورزان شده است.

ظفری تاکید کرد: این مقدار خسارت تنها مربوط به محصولات باغی و زراعی است که توسط کشاورزان بیمه شده بودند.

وی ادامه داد: ۱۸ هزارهکتار انواع محصولات زراعی و ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار از محصولات باغات دراستان قم توسط کشاورزان بیمه شده بود که صندوق بیمه کشاورزی بر اساس محاسبات انجام شده میزان خسارت را به کشاورزان پرداخت می‌کند.

توسعه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان قم در ادامه با تاکید بر توجه کشاورزان به بیمه کشاورزی ابراز داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده عمده‌ترین عوامل خسارت زا در بخش کشاورزی مانند سرمازدگی و یخبندان، بادزدگی، خشکسالی و تگرگ در استان قم رخ می‌دهد و با توجه به این مسئله کشاورزان استان باید نسبت به بیمه محصولات خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا در هنگام بروز مشکل بتوانند خسارت دریافت کنند.

انتهای پیام/م
https://qomnews.ir/vdcd6.09yyt0x22a.html
نام شما
آدرس ايميل شما

معصومه حبیبی
چرامسئولین بخش کشاورزی رسیدگی به بیمه های بخش خشکسالی کشاورزان اهمیت ورسیدگی نمیکنن
معصومه حبیبی
لطف کنیدتواخباراستان قم اعلام کنیدکی پول بیمه های خشکسالی کشاورزان به حساب ریخته میشه لطف کنیدهرچه سریعتراعلام کنیدتوبخش خبری استان قم ازهمه مسئولین متشکرم