يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 6245
قربانی جم خبر داد:

آمار لحظه‌ای تصادفات در رادیو قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون صدای مرکز قم گفت: در آینده نزدیک و طی برنامه‌ای ترافیکی، آمار لحظه‌ای تصادفات و مجروحان حوادث سطح استان به اطلاع مخاطبان رادیو قم خواهد رسید.
آمار لحظه‌ای تصادفات در رادیو قم
به گزارش قم نیوز، حمید قربانی جم   از پخش برنامه "گلواژه" به منظور ارائه سخنان کلیدی و مهم بزرگان به شنوندگان خبر داد و گفت: "رادیو تاکسی" نیز از جمله برنامه‌های مفید صدای مرکز قم بوده که با اقبال خوب مخاطبان و رانندگان مواجه شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف پزشکی، ادبی، فرهنگی و خبری در طول روز از صدای مرکز قم پخش می‌شود، ابراز کرد: اجرای برنامه "بر بال زندگی" توسط روشندلان و نیز "یادداشت‌های یخچالی" برای انعکاس مطالب آموزشی خانوادگی از جمله برنامه‌های رادیو قم هستند.

قربانی جم با اشاره به دیگر برنامه‌های در حال پخش توسط رادیو قم گفت: بسیاری از این برنامه‌ها در هیچ یک از مراکز استانی وجود ندارند و امیدواریم کیفیت برنامه‌ها نیز از دیگر مراکز بالاتر باشد.

معاون صدای مرکز قم ارتباط با کسبه بازار، مراکز ورزشی و نیز اجرای مسابقات گوناگون در کنار برنامه‌‌های مشارکتی و خانوادگی در خصوص مردم شهر و روستا را از دیگر فعالیت‌های رادیو قم دانست و افزود: بخش‌های مختلف استان نیز مورد توجه مدیران صدای مرکز قم قرار دارد و برای هر بخش، برنامه‌‌های مخصوصی ساخته می‌شود اما مسوولین مناطق مختلف نیز باید همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی یکی از کارکردهای رادیو را اطلاع رسانی لحظه‌ای دانست و تصریح کرد: این جایگاه هنوز توسط تلویزیون گرفته نشده است و این مسئله در دوره انتخابات به وضوح دیده می‌شد.

قربانی جم با اشاره به طراحی و قرار گرفتن بخش "پیام" در رادیو قم عنوان داشت: در این برنامه و به شرط همکاری نهادها، اطلاعات هر ساعت از استان قم در اختیار شنوندگان قرار می‌گیرد ضمن اینکه اخباری از روزنامه‌های همان روز نیز به اطلاع مخاطبان می‌رسد.

معاون صدای مرکز قم ویژگی دیگر کنداکتور برنامه‌های رادیو قم را هماهنگی با مرکز اورژانس دانست و گفت: آمار لحظه‌ای تصادفات و مجروحان حوادث نیز قرار است به اطلاع شنوندگان برسد زیرا این امر موجب جلوگیری از تصادفات شده و توجه مردم را نسبت به خطرات ناشی از حوادث ناگوار آگاه می‌کند.

وی با تاکید بر احترام به وقت و زمان مخاطبان افزود: کاهش زمان برنامه‌ها به همین دلیل صورت گرفته است تا شنوندگان بتوانند برنامه‌های مورد علاقه خود را به طور کامل گوش فرا دهند، ضمن اینکه توجه به فضای عمومی استان قم و استفاده از آیتم‌های متناسب با فرهنگ عمومی، از سیاست‌های صدای مرکز قم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.5aqct1arwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محسن برقعي
از عوامل برنامه يک جرعه افتاب بسيار ممنون هستيم. مخصوصا برنامه روز دوم ارديبهشت ماه. امسال برنامه ها بهتر هستن. با تشکر
حامد
ويژه برنامه اذان ظهر قم بسيار زيباست. از مديران راديو بسيار ممنون هستم.