سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 6309
رشیدی خبر داد:

5 رزمی کار قمی عضو تیم ملی در مسابقات جهانی شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از انتخاب پنج رزمی کار قمی در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ خبر داد.
5 رزمی کار قمی عضو تیم ملی در مسابقات جهانی شدند
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی  اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان به منظور شناخت نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی این رشته ورزشی با شرکت چهره‌های مطرح از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی ادامه داد: پنج نفر از قهرمانان ورزش رزمی استان قم که به نمایندگی از این هیئت در مسابقات انتخابی حضور یافته بودند، با ارائه مبارزاتی دیدنی و نمایشی قابل قبول موفق به کسب سهمیه اعزام به پیکارهای جهانی این رشته شدند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ادامه داد: میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان به پایتخت سپرده شده بود و نخستین مرحله انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ در اوزان مختلف به میزبانی تهران برگزار شد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه فدراسیون ورزش‌های رزمی، این انتخابی به منظور ورود چهره‌های شاخص ورزش کیک بوکسینگ به اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ در بخش مردان برگزار شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: این دوره از اردوها برای حضور برترین کیک بوکسینگ کاران کشورمان در رقابت‌های جهانی یونان که اواسط تیرماه برگزار می‌شود در نظر گرفته شده و خوشبختانه پنج رزمی کار قمی نیز در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند.

وی ابراز داشت: در انتخابی نفرات اول و دوم مسابقات قهرمان کشوری کیک بوکسینگ که سال گذشته در اصفهان برگزار شد و اعضای تیم ملی در مسابقات جهانی آلمان در اوزان مختلف برای کسب عناوین برتر به پیکار با یکدیگر پرداختند.

رشیدی بیان داشت: رقابت‌های برگزار شده انتخابی برای اعزام به پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۲ یونان بوده که امید زیادی به موفقیت رزمی‌کاران اعزامی استان قم در این رقابت‌ها داریم.

وی با اشاره به نفرات انتخاب شده برای عضویت در تیم ملی و شرکت در اردوهای آماده‌سازی این تیم بیان کرد: رزمی کاران قمی در اوزان منهای ۵۴، ۷۱، ۸۶ و ۹۱ با درخشش در این دوره از رقابت‌ها مورد نظر کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: حسن مختاری و علی قادری در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم، محمدجواد صادق در وزن منهای ۷۱ کیلوگرم، محمد امیری در وزن منهای ۸۶ کیلوگرم و جواد سپهرکیا در وزن منهای ۹۱ کیلوگرم نفرات انتخاب شده در تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های انتخابی نزدیک به ۵۰ کیک بوکسینگ کار منتخب فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان حضور داشتند و خوشحالیم از اینکه توانمندی ورزش رزمی استان قم بار دیگر در این دوره از رقابت‌ها به نمایش درآمد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.yemfuqethsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما