يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 63348
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ووشو استان قم خبر داد

رقابت ووشوكاران قم براي كسب عناوين برتر ساندا و تالو

قم نيوز : رئيس هیأت ووشو استان قم گفت: ووشوكاران قم در تلاش براي كسب عناوين برتر و مدال‌هاي طلا، نقره و برنز پيكارهاي تالو و ساندا به ميدان مي‌روند.
رقابت ووشوكاران قم براي كسب عناوين برتر ساندا و تالو
رقابت ووشوكاران قم براي كسب عناوين برتر ساندا و تالو
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز اظهار کرد: اسفند ماه سال گذشته با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیأت ووشو استان قم و نگاه مثبت رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم فرصت خدمتگزاری در این هیأت مدال‌آور را پیدا کردم و هدف ما این است که از ابتدای سال 97 با تمام توان برای تحول این رشته و توسعه ووشو قم تلاش کنیم.

رئیس هیأت ووشو استان قم افزود: به همین منظور در تقویم سال 1397 هیأت ووشو برای برگزاری مسابقات متنوع استانی، اعزام به پیکارهای لیگ و رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین برگزاری دوره‌‌ها و کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های مختلف فرهنگی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: نخستین رقابت استانی ما در سال جاری، مسابقات قهرمانی ووشو مردان قم است که در قسمت‌های تالو، تالو سنتی و ساندا به انجام می‌رسد و ووشوکاران برای رسیدن به مدال‌های طلا، نقره و برنز چهار رده سنی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و شرکت در مسابقات رایگان است.

محمدزاده در ادامه به اوزان مسابقات بخش ساندا یا مبارزه اشاره و عنوان کرد: رقابت‌های رده سنی نونهالان در اوزان منهای ۲۲، ۲4، ۲۷، ۳۰، ۳۳، ۳۶، ۳۹، 4۲ و 45 کیلوگرم به انجام می‌رسد و ووشوکاران رده سنی نوجوانان در اوزان منهای ۳۹، 4۲، 45، 4۸، 5۲، 5۶ و ۶۰ کیلوگرم مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات رده سنی جوانان در اوزان منهای 4۸، 5۲، 5۶، ۶۰، ۶5، ۷۰، ۷5 و ۸۰ کیلوگرم برنامه‌ریزی شده، ضمن اینکه در رده سنی بزرگسالان شاهد رقابت ووشوکاران اوزان منهای 4۸، 5۲، 5۶، ۶۰، ۶5، ۷۰، ۷5، ۸۰، ۸5، ۹۰ و به اضافه ۹۰ کیلوگرم خواهیم بود.

وی یاد آور شد: پیکارهای بخش تالو و تالوی سنتی نیز در رده‌های سنی نونهالان 8 تا 11 سال، نوجوانان 12 تا ۱4 سال، جوانان ۱5 تا ۱۷ سال و بزرگسالان ۱۸ تا 4۰ سال به انجام می‌رسد، ضمن اینکه برای ثبت نام ارائه کارت بیمه ورزشی به نام هیأت ووشو و کارت هوشمند ورزشی و یا کد کارت هوشمند ورزشی الزامی است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdjs09.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما