شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 6345
جعفری خبرداد:

برگزاری حلقه‌های معرفت خواهران در جمکران

قم نيوز : قم نیوز: مسوول واحد فرهنگی خواهران مسجد مقدس جمکران از راه‌اندازی دوره‌های جدید جلسات اعتقادی با عنوان "حلقه معرفت" ویژه زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران خبر داد.
برگزاری حلقه‌های معرفت خواهران در جمکران
به گزارش قم نیوز، طاهره جعفری در قم اظهار داشت: این جلسات با هدف تقویت بنیه اعتقادی زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران شب‌های چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در مسجد "مرمر۲" با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه و دانشگاه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: ما در این حلقه‌های معرفت با بهره‌گیری از ۲۰ استاد و محقق حوزه و دانشگاه نسبت به پاسخگویی به سوالات اعتقادی و مهدویت اقدام می‌کنیم.

مسوول واحد فرهنگی خواهران مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: این حلقه‌های معرفت در روزهای سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۸ تا۲۰ برپا می‌شوند.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های مشاوره این واحد اشاره کرد و گفت: در این مقوله با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص و متعهد پاسخگوی سوالات خانوادگی، اجتماعی، اشتغال و... هستیم.

مسوول واحد فرهنگی خواهران مسجد مقدس ادامه داد: بخش مشاوره این واحد فرهنگی در ساعات اداری به صورت تلفنی و با شماره ۰۲۵۱۷۲۵۳۹۶۲ پاسخگوی هموطنان عزیز است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.xemfuqetisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما