يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 6364
کشوری فرد عنوان کرد:

شایسته کسب پیروزی بودیم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: کسب یک امتیاز از بازی حساس هفته سی و دوم برای ما رضایت‌بخش است به همین دلیل از نتیجه‌ای که در دیدار با داماش گیلان کسب کردیم، راضی هستیم.
شایسته کسب پیروزی بودیم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا کشوری‌فرد  با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان صبا در دیدار با داماش گیلان تصریح کرد: شک نکنید که سه امتیاز بازی صبای قم بسیار حساس و حیاتی بود اما نمی‌توانستیم حریف را دست کم گرفته و بی‌گدار به آب بزنیم.

وی اظهار کرد: در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال کشور به دلیل تلاش متفاوت تیم‌ها در بالا و پائین جدول رده بندی، بازی‌هایی در سطح بالا را شاهد هستیم و به همین دلیل باید از مسابقه بعدی با تمرکز بیشتری مقابل حریفان قرار بگیریم.

کشوری‌فرد ادامه داد: در خانه حریف و در مقابل تماشاگران گیلانی بازی چندان آسان و ساده‌ای با داماش گیلان در پیش نداشتیم، اما با جدیت به دنبال سه امتیاز بازی بودیم و می‌خواستیم این تیم را در خانه شکست دهیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه واقعا در بازی‌های اخیر با بدشانسی مواجه می‌شویم، اظهار کرد: از بازی برابر داماش گیلان در هفته سی ودوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور یک امتیاز ارزشمند در کارنامه داریم و این برای صبای قم با توجه به فشار بازی‌ها در این روزها خوب است.

وی با تاکید بر اینکه در چهار بازی اخیر برابر استقلال، نفت تهران، نفت آبادان و داماش گیلان شایسته کسب پیروزی بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: بازی با داماش گیلان در حالی با تساوی به پایان رسید که انصافا بارها موقعیت گلزنی داشتیم و حتی از این نظر از میزبان خود برتر بودیم، اما فرصت‌های ما به گل تبدیل نشد.

کشوری‌فرد عنوان کرد: با این حال تا پایان مسابقات این فصل دو بازی حساس دیگر در پیش داریم و باید در دیدار مقابل تیم‌های مس کرمان و فجر شهید سپاسی شیراز تجربه خود را به کار بگیریم، با قدرت به میدان رفته و قدر فرصت‌ها را به خوبی بدانیم.

وی افزود: در جدول رده‌بندی فعلی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور دو امتیاز بالاتر از تیم نفت تهران هستیم و با کسب امتیازات لازم در بازی برابر مس و سپاسی که یکی در قم و دیگری در شیراز برگزار می‌شود، به لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با اشاره به عملکرد تیم صبا در این فصل تصریح کرد: خوشحالم از اینکه با کمترین هزینه و بدون حاشیه امسال فصلی موفق را در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری کرده‌ایم و با صعود به لیگ قهرمانان این موفقیت را افزون‌تر می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.inik49ney5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما