سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 6419
محدث خبر داد:

جزییات آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهرن جمعه پانزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.
جزییات آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محسن محدث با بیان اینکه این آزمون به تحصیل متقاضیان با مدرک دیپلم و بالاتر در مقطع سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران اختصاص دارد، اظهار کرد: اسامی قبول‌شدگان در آزمون کتبی ۱۰ خرداد از طریق پایگاه اینترنتی مدیریت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir/paziresh اعلام خواهد شد.

وی افزود: دارندگان مدرک کارشناسی دانشگاه‌ها که قبلا این مدرک را به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ارائه کرده‌اند و حافظان کل قرآن کریم و نهج‌البلاغه که در آزمون مربوطه شرکت کرده و در آن قبول شده‌اند از شرکت در آزمون کتبی معاف هستند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه آدرس مراکز آزمون داوطلبان بر روی کارت ورود به جلسه آنها قید شده است، ادامه داد: ورود به جلسه آزمون، تنها با ارائه کارت ورود به جلسه آزمون امکان‌پذیر خواهد بود.

وی تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران را ۲۰هزار و ۲۱۸ نفر برشمرد.

محدث پذیرش قطعی داوطلبان در حوزه‌های علمیه خواهران را مستلزم قبولی در مصاحبه دانست و اظهار داشت: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان حوزه‌های علمیه خواهران ۲۳ مرداد اعلام می‌شود و سال تحصیلی ۹۱ـ ۹۲ در هفته پایانی شهریورماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.8b0urhba9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما