دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 64287
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم فوتسال آپكو پارس قم:

آپكو پارس قم براي قهرماني فوتسال ايران تقويت مي‌شود

قم نيوز : سرمربي تيم فوتسال آپكو پارس قم گفت: براي قهرماني در فصل جاري مسابقات ليگ برتر فوتسال اميد باشگاه‌هاي كشور در صورت نياز تيم را تقويت مي‌كنيم.
آپكو پارس قم براي قهرماني فوتسال ايران تقويت مي‌شود
آپكو پارس قم براي قهرماني فوتسال ايران تقويت مي‌شود
به گزارش قم نیوز سیدوحید غیاثی امروز با اشاره به قهرمانی این تیم در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: در دور برگشت تیم متفاوتی از تیم کنونی خواهید دید و یقینا قوی‌تر مقابل حریفان قرار می‌گیریم.

وی اضافه کرد: مهره تاثیرگذار و مهمی به نام وحید حاج‌اسماعیلی که به دلیل آسیب‌دیدگی امکان همراهی تیم را نداشت، از دور برگشت بازی‌ها در اختیار داریم، ضمن اینکه چنانچه لازم باشد تیم را برای کسب نتایج بهتر و قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتسال امید ایران تقویت می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال جوانان آپکو پارس قم افزود: سطح فنی تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر امید ایران به یکدیگر بسیار نزدیک است، به طوری که تیم ضعیفی در این مسابقات وجود ندارد و در هیچ رقابتی نمی‌توانید پیش از شروع مسابقه با اطمینان از پیروزی حرف بزنید.

وی یاد آور شد: بازیکنان زیادی در این مسابقات نداشتم و در عمل با ۶ بازیکن به مصاف حریفان رفتیم، سایر نفرات تیم امید آپکو پارس قم را یا بازیکنان رده سنی جوانان تشکیل می‌دهند، یا نفراتی در تیم بودند که تجربه لازم برای رقابت در چنین سطحی را نداشتند و این موضوع دست ما را به خصوص با نزدیک شدن به بازی‌های آخر دور رفت بسته بود.

غیاثی در پایان اظهار کرد: با کسب ۱۱ امتیاز در صدر قرار داریم و از نظر فنی در سطحی هستیم که بتوانیم صدرنشینی را تا پایان دور برگشت حفظ کنیم، می‌خواهم بابت این نتایج به شیر بچه‌های آپکو پارس و البته همکارانم در کادر فنی و کسانی که در کنار تیم بودند و برای تیم زحمت کشیدند تبریک بگویم.

گفتنی است: تیم‌های فوتسال امید آپکو پارس و آرش امسال نمایندگان قم در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هستند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcgux93.ak9t74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما