شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 64971
منبع : خبرگزاری تسنیم

دشمن باورهای دینی جامعه اسلامی را نشانه گرفته است

قم نيوز : استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دشمن باورهای دینی جامعه اسلامی را نشانه گرفته است، گفت: باورها انسان را مسئولیت پذیر می‌کند، اگر انسان خداباور شود جهت گیری‌هایش متفاوت می‌شود و این باور در زندگی انسان بسیار نقش مهمی دارد.
دشمن باورهای دینی جامعه اسلامی را نشانه گرفته است
دشمن باورهای دینی جامعه اسلامی را نشانه گرفته است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین مهدی نظری منفرد در برنامه سحرگاهان حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) اظهار داشت: اگر انسان خداباور شود جهت گیری‌هایش متفاوت می‌شود و این باور در زندگی انسان بسیار نقش مهمی دارد.

وی افزود: دشمن باورهای دینی جامعه اسلامی را نشانه گرفته است چون باورها انسان را مسئولیت پذیر می‌کند، در آیه 3 سوره بقره خداوند فرمود که اگر یقین در انسان ایجاد شود و خدا و معاد را باور کند همه چیز اصلاح می‌شود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در قرآن آیات زیادی درباره علم و قدرت خداوند داریم، تصریح کرد: خداوند دارای قدرت وعلم بی نهایت است، اینکه تصور کنیم در کنار خداوند می‌توان به دیگری امید و توکل داشت که تصور اشتباهی است.

نظری منفرد با قرائت آیه ای از قرآن ادامه داد: خداوند از رگ گردن به انسان نزدیک تر است، انسان باید از خداوند بخواهد تا در ماه رمضان موفق به تلاوت قرآن کریم شود.

وی تصریح کرد: علم و قدرت خداوند بی نظیر است و بر همه چیز احاطه دارد، توکل به خداوند و واگذاری امور به خدا سبب رفع مشکلات می‌شود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcgqy93.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما