دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : 6560

یخ فقط به صورت بسته‌بندی عرضه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از انجام تشریفات مزایده واگذاری کیوسک‌های عرضه یخ بهداشتی در 39 نقطه از مناطق هشت‌گانه خبر داد.
یخ فقط به صورت بسته‌بندی عرضه می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد دلجویی امروز اظهار داشت: سازمان میادین با واگذاری بازارهای میوه و کیوسک‌های عرضه یخ بهداشتی علاوه بر سهولت دسترسی شهروندان به مایحتاج ضروری بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

وی افزود: تشریفات مزایده واگذاری کیوسک‌های عرضه یخ بهداشتی در ۳۹ نقطه از مناطق هشت‌گانه و بازارهای عرضه میوه و تره‌بار و مایحتاج ضروری در ۱۷ نقطه انجام شده است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با اشاره به شرایط جدید واگذاری تصریح کرد: بر اساس آخرین تصمیماتی که طی جلسات متعدد با حضور معاونین و کارشناسان سازمان صورت پذیرفته است، مقرر شد که از این پس در این کیوسک‌ها تنها یخ بسته‌بندی مورد تایید اداره بهداشت عرضه شود.

دلجویی گفت: تمام فروشندگان دارای لباس متحدالشکل و کارت معاینه پزشکی از اداره بهداشت خواهند بود.

وی بیان داشت: بهره‌برداران بازارهای میوه و عرضه مایحتاج ضروری متعهد می‌شوند که اجناس خود را حداقل ۱۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم اذعان داشت: با تمهیدات در نظر گرفته شده بازرسان سازمان به طور مستمر در طول شبانه روز از بازارها و کیوسک‌ها بازدید می‌کنند تا بر عرضه صحیح یخ‌های بسته‌بندی و همچنین قیمت اجناس عرضه شده در بازارها نظارت کامل داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.qaqct1awubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما