چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 67571
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
تولیت مسجد مقدس جمکران: 

جلوگیری از موازی کاری سیاست ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی است 

قم نيوز : تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی در راستای ساماندهی، انسجام فعالیت های مهدوی تشکیل شد تا برای فعالان مهدوی سیاست گذاری کرده و از حرکت های موازی جلوگیری کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان شامگاه سه شنبه در چهارمین مجمع عمومی ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی اظهارداشت: امید داریم در خصوص مهدویت که یکی از مباحث مورد نیاز و ضروری جامعه امروزی است گام های بلندی برداشته شود و بیش از پیش بتوانیم به صورت گروهی و جمعی در این زمینه حرکت کنیم.

وی تأکید کرد: امروزه مهدویت با آسیب های مختلف و بعضاً خطرناکی مواجه شده است که اگر به خوبی نتوانیم در برابر آن ها ایستادگی کنیم بدون شک در آینده ای نه چندان دور با مشکلات عدیده ای روبه رو خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان ادامه داد: همه فعالان عرصه مهدویت باید دست به دست یکدیگر دهند و با جدیت و کوشش هرچه بیشتر به این مقوله بسیار مهم که نیاز مبرم و اساسی جامعه امروزی است بپردازند تا از این طریق با تربیت سربازان خوب برای امام زمان(عج) در امر زمینه سازی برای فرج مؤثر واقع شوند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر هم افزایی همه فعالان عرصه مهدویت، بیان داشت: امروز مهدویت با آسیب های مختلف و بعضاً خطرناکی مواجه شده است که اگر به خوبی نتوانیم در برابر آن ها ایستادگی کنیم بدون شک در آینده ای نه چندان دور با مشکلات عدیده ای روبه رو خواهیم شد.

وی تصریح کرد: اگر فرهنگ مهدویت در جامعه محقق شود، تردیدی نیست که همه مشکلات و آسیب های اعتقادی برطرف می شود.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcfytdv.w6deeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما