کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم خبر داد:

فعالیت 80 هزار بسیجی خواهر در قم

خبرگزاری فارس , 28 ارديبهشت 1391 ساعت 9:22

قم نیوز: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم گفت: در استان قم بیش از 80 هزار بسیجی خواهر در دو سطح عادی و فعال وجود دارد.


به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری در نخستین مجمع عالی بسیج استان قم که عصر چهارشنبه در ستاد مرکزی سپاه علی‌بن ابیطالب و با حضور فرماندهان سپاه و بسیج استان قم برگزار شد، با بیان اینکه نقش زنان در پیشگیری، آموزش و درمان مشکلات اجتماعی را نمی‌توان نادیده گرفت، تصریح کرد: زنان قشر موثری در شکل دهی اخلاق و فرهنگ اجتماعی هستند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی حضرت زینب (س) در استان قم عنوان کرد: توجه به خدمت‌رسانی به بانوان یک اقدام کارآمد و مفید است چراکه بانوان در بستر خانواده، معلم اخلاق و فرهنگ هستند.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم با بیان اینکه در راستای ساماندهی بسیج ۲۰ میلیونی، بیش از ۷۰۰ جلسه حلقه صالحین در استان فعال است، خاطرنشان کرد: استان قم با توجه به ظرفیت‌های خود، اقدامات موثری انجام داده است اما درخواست مسوولان بسیج بانوان توزیع امکانات به طور مساوی بین خواهران و برادران است.

وی در پایان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیج بانوان در استان قم اظهار کرد: در سطح استان قم بیش از ۸۰ هزار بسیجی در دو سطح عادی و فعال وجود دارد که همگی سربازان بی چون و چرای اسلام هستند و جان خود را فدای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳


کد مطلب: 6807

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/6807/فعالیت-80-هزار-بسیجی-خواهر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir