پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : 6807
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم خبر داد:

فعالیت 80 هزار بسیجی خواهر در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم گفت: در استان قم بیش از 80 هزار بسیجی خواهر در دو سطح عادی و فعال وجود دارد.
فعالیت 80 هزار بسیجی خواهر در قم
به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری در نخستین مجمع عالی بسیج استان قم که عصر چهارشنبه در ستاد مرکزی سپاه علی‌بن ابیطالب و با حضور فرماندهان سپاه و بسیج استان قم برگزار شد، با بیان اینکه نقش زنان در پیشگیری، آموزش و درمان مشکلات اجتماعی را نمی‌توان نادیده گرفت، تصریح کرد: زنان قشر موثری در شکل دهی اخلاق و فرهنگ اجتماعی هستند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی حضرت زینب (س) در استان قم عنوان کرد: توجه به خدمت‌رسانی به بانوان یک اقدام کارآمد و مفید است چراکه بانوان در بستر خانواده، معلم اخلاق و فرهنگ هستند.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم با بیان اینکه در راستای ساماندهی بسیج ۲۰ میلیونی، بیش از ۷۰۰ جلسه حلقه صالحین در استان فعال است، خاطرنشان کرد: استان قم با توجه به ظرفیت‌های خود، اقدامات موثری انجام داده است اما درخواست مسوولان بسیج بانوان توزیع امکانات به طور مساوی بین خواهران و برادران است.

وی در پایان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیج بانوان در استان قم اظهار کرد: در سطح استان قم بیش از ۸۰ هزار بسیجی در دو سطح عادی و فعال وجود دارد که همگی سربازان بی چون و چرای اسلام هستند و جان خود را فدای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.xqea2bq4mla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما