دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 68151
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فضای سبز از نیمه نخست شهریور

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فضای سبز از نیمه نخست شهریور خبر داد.
آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فضای سبز از نیمه نخست شهریور
آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فضای سبز از نیمه نخست شهریور
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به ارائه آموزش‌های شهروندی با شهروندان در حوزه فضای سبز، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد شده و آموزش‌های مختلفی در خصوص بخش‌های مختلف فضای سبز ارائه می‌شود که این آموزش‌ها هم جنبه تخصصی گیاهان دارد و هم مباحث شهروندی را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم کاشت و پرورش قارچ، فضای سبز عمودی، گل‌های فصلی، آشنایی با آفات و آسیب‌های گیاهان آپارتمانی و... را از عناوین این دوره‌ها دانست و افزود: 15 عنوان دوره آموزشی برای شهروندان پیش‌بینی شده و اولویت ما آموزش فرهنگ شهروندی با اولویت حفظ و نگهداری فضای سبز شهری است.

جوادیان با بیان اینکه از نیمه اول شهریورماه ثبت‌نام اینترنتی از شهروندان برای این دوره‌های آموزشی آغاز خواهد شد، اظهار کرد: این دوره‌ها برای شهروندان رایگان است و از برخی از این دوره‌ها حتی شهروندان می‌توانند درآمدزایی نیز داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه سال گذشته نیز دوره‌های آموزش شهروندی در عناوین مختلفی برای شهروندان برگزار شد، گفت: خوشبختانه با گسترش اقدامات فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش به شهروندان شاهد مشارکت بیشتری از شهروندان در حفظ و نگهداری فضای سبز هستیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca66ni.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما