شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 6836
حجت الاسلام عبداللهی عنوان کرد:

تلاش مذبوحانه دشمنان علیه فرهنگ تذکر لسانی

قم نيوز : قم نیوز: رییس دادگاه ویژه روحانیت قم گفت: تلاش‌های مذبوحانه ضدفرهنگی که سعی در تضعیف روحیه تذکر لسانی در جامعه دارد، نباید در روحیه آمران به معروف تاثیر بگذارد.
تلاش مذبوحانه دشمنان علیه فرهنگ تذکر لسانی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام  علی عبداللهی در جمع آمران به معروف و ناهیان از منکر گروه فرهنگی جهادی بشیر با اشاره به آیات و روایات متعدد در مورد جایگاه والای امر به معروف، فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منکر را موجب حیات جامعه اسلامی دانست و این عمل عبادی و الهی را سبب رشد و تعالی جامعه بشری عنوان کرد.

وی اظهار داشت: جامعه متدین کشور ما بر جامعه بی‌تفاوت غالب است و انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر موجب تقویت جامعه متدین و رضایتمندی آنها خواهد شد.

عبداللهی با اشاره به حمایت همه مجموعه نظام از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: همه مجموعه‌های قضایی، انتظامی و فرهنگی از فعالیت آمران به معروف خرسند هستند و حمایت از آنها را وظیفه خود می‌دانند.

رییس دادگاه ویژه روحانیت قم خطاب به آمران به معروف گفت: اگر اخلاص در امر به معروف و نهی از منکر داشته باشید نفوذ کلام شما تاثیر بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر رفتار یک نفر به واسطه امر به معروف و نهی از منکر شما اصلاح شود، رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت و مورد لطف حضرت احدیت قرار خواهید گرفت.

عبداللهی با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه ضدفرهنگی که سعی در تضعیف روحیه تذکر لسانی در جامعه دارد، خطاب به آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار داشت: این تلاش‌ها با خلوص نیت شما از بین خواهد رفت و هر جا اخلاص و رضای خداوند وجود داشته باشد نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

وی اضافه کرد: اینکه رسانه‌های جمعی ضد انقلاب‌ها علیه فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر موضع‌گیری غیرمنطقی گرفته‌اند نشان دهنده سیلی خوردن آنها و مهم بودن این فعالیت‌هاست.

رییس دادگاه ویژه روحانیت با بیان اینکه زیبایی امر به معروف و نهی از منکر در خوش‌رویی آمران به معروف جلوه‌گری می‌کند، از طلاب گروه فرهنگی جهادی بشیر خواست که فعالیت‌های خود را در سایر شهرهای کشور گسترش دهند.

عبداللهی گفت: اگر دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در هر جامعه‌ای احیا شود آن جامعه را از حوادث و بلاها مصون می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.x8pbjh8vp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما