شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 6837
خوشرفتار عنوان کرد:

تیم بسکتبال با ویلچر قم به دنبال قهرمانی سوپر لیگ

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم گفت: بعد از نخستین حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر که تجربه موفقی برای تیم ایثار بود، امسال به دنبال قهرمانی در سوپر لیگ هستیم.
تیم بسکتبال با ویلچر قم به دنبال قهرمانی سوپر لیگ
به گزارش قم نیوز، علی خوشرفتار اظهار کرد: بر اساس تقویم فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در نیمه دوم سال برگزار می‌شود و به همین خاطر زمان مناسبی برای تمرینات آماده سازی تیم داریم.

وی تصریح کرد: امسال تلاش مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم این است که با مجموعه‌ای از بهترین‌های بسکتبالیست‌ جانباز و معلول بومی و چند بازیکن جدید، تیمی قوی را روانه مسابقات سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور امسال در حالی برگزار می‌شود که ایثار قم به عنوان تیمی مدعی برابر حریفان به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم نخستین باشگاه در رشته بسکتبال با ویلچر و در بین ورزش‌های مختلف جانبازان و معلولان در استان قم است و هدف ما این است که در دومین سال حضور در سوپر لیگ یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.

خوش رفتار تصریح کرد: از حمایت‌های مسوولان ورزش استان قم بی‌نیاز نیستیم زیرا مسیری که ما انتخاب کرده‌ایم خدمت به قشر جانباز و معلول جامعه است و امیدواریم در این راستا مورد حمایت مسوولان استان قم نیز واقع شویم.

وی بیان داشت: نظر مسوولان استان قم در راستای حمایت از ورزش جانبازان و معلولان همچون گذشته مثبت است و با این رویکرد اقدامات موثری برای تشکیل تیمی قوی به منظور حضور در مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در نظر داریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم تاکید کرد: قطعا تلاش زیادی صورت خواهد گرفت تا تیمی قوی راهی رقابت‌های فصل جدید بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شود و در واقع هدف اصلی ما از حضور در لیگ امسال، کسب جواز صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور است.

وی افزود: برای آماده‌سازی خوب و مطلوب تیم در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برنامه‌ریزی دقیق و منظمی صورت گرفته تا بعد از کسب مقام پنجم در فصل گذشته سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور امسال رتبه بهتری به دست بیاوریم.

ورزش جانبازان و معلولین استان قم در سال جاری دو نماینده در لیگ‌های برتر ورزش جانبازان و معلولین کشور خواهد داشت که یکی از آنها مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور است که تیم ایثار قم در آن شرکت می‌کند، ضمن اینکه در سوپر لیگ والیبال نشسته کشور نیز استان قم دارای نماینده خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.mdviw6dcegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما