چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 6959
همزمان با سالروز فتح خرمشهر صورت گرفت؛

آغاز صبحگاه مشترك نیروهای مسلح استان قم

قم نيوز : قم نیوز، صبحگاه مشترك نیروهای مسلح استان قم، روز چهارشنبه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در میدان بزرگ امام خمینی (ره) شهر مقدس قم برگزار شد.
آغاز صبحگاه مشترك نیروهای مسلح استان قم
به گزارش قم نیوز، در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع)، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم و فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، از یگان های نمونه سپاه علی ابن ابیطالب(ع)، فرماندهی انتظامی استان، بسیج، آمادگاه منظریه و پدافند هوایی مستقر در میدان سان دیدند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس گفت: فتح خرمشهر فتح خاك نیست؛ فتح ارزش های والای انسانی است.

سردار مهدی مهدوی نژاد ادامه داد: در چنین روزی دست قدرت حق از آستین رزمندگان اسلام بیرون آمد و كشور بقیة الله الاعظم(عج) از چنگال مزدوران جنایتكار بخصوص آمریكای جهان خوار بیرون آمد و ندای الله اكبر در خرمشهر طنین انداز شد و پرچم لااله الا الله در فضای آن شهر به اهتزاز درآمد.

وی افزود: با فتح خرمشهر پیام آزادی، عزت، اقتدار، ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران از گلدسته های رفیع مسجد جامع این شهر به جهانیان صادر و ثابت شد می توان با عزت و اقتدار در برابر استكبار جهانی ایستاد؛ همچانكه امروز شاهد بیداری اسلامی در منطقه و به ثمر نشستن این انقلاب ها در كشورهایی چون تونس، مصر و لیبی هستیم.

مهدوی نژاد اضافه كرد: امروز در جوار كریمه اهل بیت(ع) با تمسك به حبل محكم الهی، با بصیرت و اقتدا به شهدایمان به ریسمان ولایت چنگ زده و در برابر طوفان حوادث ایستاده و در سالگرد پیروزی فتح خرمشهر عهد می بندیم تا آخرین قطره خون راه جاویدان شهدا را ادامه و از اهداف مقدس آن عزیزان پاسداری خواهیم كرد.

در این مراسم، حجت الاسلام عرب انصاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری، محرری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و برخی از مسوولان استان حضور داشتند.

آیت الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در این مراسم سخنرانی كرد.

فرماندهان، مسوولان و یگان های نظامی و انتظامی مستقر در میدان، پس از پایان مراسم صبحگاه بر سر مزار شهدای فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس، حاضر شده و با قرائت فاتحه و نثار دسته گل یاد و خاطره آن شهدای والامقام را گرامی داشتند.

خرمشهر روز سوم خردادماه سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس با جانفشانی و ایثارگری به دست رزمندگان اسلام فتح شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.mnik49noo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما