چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : 6981
صفایی عنوان کرد:

"پيشوای هدايت" اعتراضی به اهانت اسلام ستيزان

قم نيوز : قم نیوز: مدير گروه فقه و سيره راديو معارف از افزايش زمان ويژه برنامه زنده "پيشوای هدايت" به دليل اهانت به ساحت مقدس امام هادی (ع) در روز شهادت آن امام بزرگوار خبر داد.
"پيشوای هدايت" اعتراضی به اهانت اسلام ستيزان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام صفايی گفت: ويژه برنامه "پيشوای هدايت" در سالروز شهادت حضرت امام هادی(ع) به طور زنده از شبكه راديويی معارف پخش خواهد شد.

وی با اشاره به موج اهانت به ساحت مقدس امام هادی(ع) توسط ايادی استكبار و نفاق تاكيد كرد با هماهنگی با عوامل و مسوولين راديو زمان ويژه برنامه "پيشوای هدايت" از ۴۵ دقيقه به ۱۲۰ دقيقه افزايش يافت.

مدير گروه فقه و سيره با بیان اینکه اين برنامه در دو بخش تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف خواهد شد؛ افزود: در بخش اول كه قبل از خبر ساعت ۱۱ پخش می‌شود به موضوع شخصيت و نسب امام هاد(ع)، خلفا و وقايع تاريخی هم عصر با امام، امام هادی(ع) و نيازهای اسلام و شيعه پرداخته می‌شود.

وی اضافه كرد: در بخش دوم ويژه برنامه "پيشواي هدايت" كه بعد از خبر ساعت ۱۱ پخش می‌شود به تبيين نقش و جايگاه امام در جامعه اسلامي با توجه به زيارت جامعه كبيره و غديريه، وظايف مردم در برابر امام، اهداف، علل و شيوه‌های دشمنی با اهل بيت(ع) در عصر حضور امام و عصر حاضر، آثار و پيامدهای دشمنی با اهل بيت پرداخته می‌شود.

حجت الاسلام صفايی همچنين اظهار داشت: در اين ويژه برنامه جايگاه امام هادی در شعر و ادب فارسی و نيز فعاليت‌های انجام شده در فضای مجازی براي اين امام همام بررسی خواهد شد.

وی اذعان داشت: همچنين از ستاد بازسازی حرم شريف امامين هاديين(ع)، مجالس سوگواری و آثار برجسته مكتوب در مورد امام هادی عليه السلام گزارش‌هايی پخش خواهد شد.

وی همچنين با تاكيد بر حضور كارشناسان خبره در اين برنامه از آيت الله خاتمی و حجج اسلام عزيزی، لاجوردی و ميرباقری نام برد و گفت در بحث وبلاگ‌ها و فضاي مجازی نيز از كارشناسی حسين غفاری استفاده خواهد شد.

خاطر نشان می‌شود ويژه برنامه "پيشواي هدايت" كاری از گروه فقه و سيره به تهيه كنندگی و سردبيری علی اسماعيلی، دستياری تهيه سيد روح الله شجاعی، نويسندگی مريم ابراهيمی و اجرای سيدحميد حسينی، روز جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع) از ساعت ۱۰:۱۵ صبح به صورت زنده از شبكه راديو سراسری معارف پخش خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.cdviw6d1ygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما