سه شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 7084

تبلیغات كالاهای خارجی از دهم خردادماه درقم ممنوع است

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعاتی و تبلیغات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: تبلیغات كالاهای خارجی از دهم خردادماه دراین استان ممنوع است.
تبلیغات كالاهای خارجی از دهم خردادماه درقم ممنوع است
به گزارش قم نیوز، محمد خامه یار گفت: شورای فرهنگ عمومی در جلسه ۱۲ اردیبهشت ماه با توجه به اعلام امسال به عنوان سال حمایت از كار و تولیدملی و سرمایه ایرانی ازسوی مقام معظم رهبری، تبلیغ كالاهای خارجی را ممنوع و حمایت از كالاهای داخلی را مورد توجه قرار داد.

وی ادامه داد: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این شورا فرصت گرفت تا دهم خرداد كانون های تبلیغاتی، طبق قراردادهایی كه بسته بودند، عمل كنند و بعد از آن تابلوها و بیلبردهای موجود دراستان قم تنها اجازه تبلیغ كالاهای داخلی را خواهند داشت.

خامه یار گفت: تنها كالاهایی كه مشابه داخلی نداشته باشند ، در سطح محدود و با شرایطی تبلیغات آنها توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد قم تایید می شود.

وی افزود: درحال حاضر ۱۷۰ تابلو، بیلبرد و تلویزیون شهری، در سطح استان و جاده های منتهی به قم نصب می باشند كه از دهم خردادماه باید تنها به تبلیغ كالاهای ایرانی بپردازند.

وی خاطرنشان كرد: فرماندهی انتظامی قم، شهرداری، سازمان پایانه ها و راه و شهرسازی در امحای تبلیغ كالاهای خارجی اداره كل فرهنگ و ارشاد را یاری می كنند.

خامه یار گفت: مطمئنا افزایش تبلیغات كالاهای داخلی و معرفی آنها به مردم سطح تولید را بالا برده و اشتغالزایی را افزایش خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.an0k49nwy5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما