چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 7151
طی مراسمی انجام شد؛

انتصابات 4 مسوول جدید در سپاه قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوولان جدید موسسه راویان فتح، بسیج هنرمندان، بسیج مهندسین و گردان قرارگاه طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) معرفی شدند.
انتصابات 4 مسوول جدید در سپاه قم
به گزارش قم نیوز، در این مراسم که روز چهارشنبه با حضور فرماندهان و مدیران سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) و مسوولان بسیج اقشار استان قم در سالن شهید درویش ستاد سپاه استان قم برگزار شد، فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با اشاره به ۳۰ سال خدمت صادقانه مسوولان راویان فتح، بسیج هنرمندان، بسیج مهندسین و گردان قرارگاه اظهار داشت: هرکدام از این مسئولان دارای کارنامه درخشانی در طول سالیان خدمت خود هستند که با توجه به اتمام ۳۰ سال خدمت مجبور به جدایی ظاهری از سپاه و واگذاری مسئولیت‌ها هستند.

مهدی مهدوی‌نژاد افزود: امید آن است که جوانان نسل دوم سپاه بتوانند با تلاش و کار مضاعف خلأ حضور این یادگاران دوران دفاع مقدس را پر کنند.

وی با بیان اینکه بازنشستگی به معنای جدایی از سازمان نیست اظهار داشت: تجربه شما پاسداران نسل اولی قطعا می‌تواند برای مسئولان جوان سپاه مؤثر باشد و بنابراین باید تعامل میان مسئولان جدید با مسئولان پیشین حفظ شود و از تجارب آنها استفاده شود.

در این مراسم طی احکامی جداگانه مهدی عباسی جایگزین رضا شهبازی در مؤسسه راویان فتح، محمود علامه‌روشن به جای علی روزبهانی در سازمان بسیج هنرمندان، سعید گلچین جایگزین حسین نباتی در سازمان بسیج مهندسین و محمد زینلی به جای محمدرضا حیدری در گردان قرارگاه سپاه استان قم شدند.

پیش از این نیز فرهادی جایگزین اکبری در بسیج سازندگی، خسروی جایگزین زارعی در نیروی انسانی بسیج و محمود حسینی جایگزین ابوالفضل زارع‌نیا در مرکز گزینش سپاه شده بودند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.tdeiw6dyygiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما