سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : 7204

محتشم مربی دروازه‌بان‌های صبا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم، مربی جدید دروازه‌بان‌های این تیم در لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.
محتشم مربی دروازه‌بان‌های صبا می‌شود
به گزارش قم نیوز، تغییرات در تیم فوتبال صبای قم در آستانه دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همچنان ادامه دارد و بعد از اینکه صبایی‌ها سرمربی و مربیان جدید خود را معرفی کردند، اکنون به فکر تقویت سایر بخش‌های تیم خود هستند.

در نخستین روزهای خرداد ماه یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم معرفی شد تا کارش را رسما به عنوان نفر نخست کادر فنی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و نماینده قم در لیگ برتر دوازدهم آغاز کند.

گل‌محمدی در گام نخست و بعد از اینکه حضورش در تیم فوتبال صبای قم قطعی شد، دو همکار خود در کادر فنی تیم صبای قم را معرفی کرد که این نفرات ناصر بختیاری‌زاده مربی بومی و با دانش فوتبال قم و سید مجتبی حسینی همبازی گل‌محمدی در صباباتری سابق هستند.

حضور این دو مربی در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در حالی قطعی شد که نیاز به برخورداری از یک مربی دروازه‌بان‌های مطمئن نیز از دیگر مسائلی بود که سرمربی جدید صبای قم باید به آن هم فکر می‌کرد و سرانجام راه حل آن را هم پیدا کرد.

گل‌محمدی در تلاش برای اینکه تیمش در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، دروازه‌بان‌های آماده‌ای داشته باشد به دنبال یک مربی دروا‌زه‌بان‌های مطرح بود تا اینکه گزینه مورد نظر خود را یافت.

سرمربی صبای قم در این راستا از مربی سابق دروازه‌بان‌های تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه به عنوان مربی جدید دروازه‌بان‌های تیمش یاد کرده و قرار است وی طی چند روز آینده رسما کار خود را در تیم فوتبال صبای قم آغاز کند.

این مربی رضا محتشم است که در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است جانشین داریوش اسفندیاری مربی سابق دروازه‌بان‌های تیم فوتبال صبا در لیگ یازدهم شود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال صبای قم پیش از این قصد داشت از همکار سابق خود در کادر فنی تیم فوتبال راه آهن شهر ری یعنی بهزاد غلامپور سنگربان سابق تیم‌های پاس، استقلال و سایپا و تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم صبا استفاده کند.

اما غلامپور به خاطر مشکلات کاری خود به پیشنهاد سرمربی تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پاسخ منفی داد و به همین خاطر گل محمدی با رضا محتشم صحبت‌هایی را انجام داده که موافقت این مربی را در پی داشته است و به احتمال زیاد قرارداد محتشم به عنوان مربی گلرهای تیم صبا امروز سه‌شنبه در دفتر باشگاه صبای قم و سپس در هیئت فوتبال استان قم ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.78fbjh8we9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما