پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 7255
از 10 تیر برگزار می شود؛

طرح نشاط معنوی در 15 امامزاده قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول فرهنگی اداره اوقاف شهرستان قم از برگزاری طرح نشاط معنوی در 15 امامزاده قم خبر داد.
طرح نشاط معنوی در 15 امامزاده قم
به گزارش قم نیوز، سید محمد صالح نژاد با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی ویژه تابستان از ۱۰ تیرماه آغاز و تا ۲۶ مردادماه ادامه دارد، بیان کرد:‌ این طرح در ۱۵ امام زاده قم و همچنین چهار پایگاه اجرا می شود که شامل برگزاری برنامه‌های آموزشی، ورزشی،‌ تفریحی، اردویی و فرهنگی می‌شود.

برنامه های فرهنگی به صورت متمرکز در تمامی پایگاه ها برگزار می شود
وی بیان کرد:‌ برنامه های فرهنگی به صورت متمرکز در تمامی پایگاه ها اجرا می شود اما برنامه های آموزشی در پایگاه‌های مختلف متفاوت و همچنین زمان اجرای آن نیز متفاوت است.

مسوول فرهنگی اداره اوقاف شهرستان قم با اشاره به اینکه کلاس‌ها به صورت کارگاهی برگزار می شود افزود:‌ محتوای برنامه های آموزشی شامل کتاب هایی است که به صورت کاربردی مباحث اخلاق، احکام و .. را شامل می شود.

ثبت نام در این طرح از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها سه گروه دبستان، راهنمایی و دبیرستان را شامل می‌شود افزود: ثبت‌نام در این طرح از ۲۰ خرداد آغاز شده و تا چهارم تیرماه نیز ادامه دارد.

صالح نژاد بیان کرد: ثبت نام در امامزاده‌ها صورت می‌گیرد و بعد از ثبت نام بر اساس جنس و سن مخاطب آن‌ها را برای شرکت در کلاس های مختلف تقسیم بندی می کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی در ۲ قسمت برگزار می‌شود، افزود:‌ بخشی از آن قبل از ماه رمضان و بخشی دیگر در ماه رمضان است.

مسوول فرهنگی اداره اوقاف شهرستان قم در پایان گفت: طرح نشاط معنوی یک روزه نیز در امامزادگان خارج از شهر برای دانش آموزان برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.mn0k49num5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما