پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : 7263
عسکری خبر داد:

نصب خشک کن صنعتی در کشتارگاه صنعتی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم از نصب خشک کن صنعتی در کشتارگاه قم به منظور رعایت بهداشت فردی خبر داد.
نصب خشک کن صنعتی در کشتارگاه صنعتی قم
به گزارش قم نیوز، اسدالله علی عسکری اظهار داشت: با توجه به برنامه عملیاتی واحد بهداشت حرفه‌ای سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان ۴۰۰ نفر از شاغلان در کشتارگاه در خصوص راه های پیشگیری از ایدز در محیط کار آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

ادامه فعالیت کشتارگاه صنعتی قم
وی اذعان داشت: با پی‌گیری شورای اسلامی شهر و تائید تعرفه‌های خدمات در سال ۹۱ توسط فرمانداری قم و دستور شهردار محترم كلانشهر قم، سازمان کشتارگاه صنعتی قم همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیر عامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم با اشاره به تجهیز سالن کشتار و سالن آلایش به سیستم روشنایی با لامپ‌های کم‌مصرف افزود: جهت رسیدن به سطح استاندارد روشنایی از دیدگاه بهداشت حرفه‌ای و حذف خطای ناظران بهداشت به علت کمبود نور سالن کشتار و همچنین استفاده از لامپ‌های کم مصرف جهت بهینه ‌سازی مصرف انرژی، سازمان نسبت به طراحی سیستم روشنایی طبق استانداردهای بهداشت حرفه‌ای و نصب آن اقدام کرده است که در این راستا ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

خریداری خشک کن صنعتی برای رعایت بهداشت فردی
وی با اشاره به خریداری خشک کن صنعتی برای رعایت هر چه بهتر بهداشت فردی در محیط کار تصریح کرد: با توجه به حساسیت سازمان در خصوص رعایت مسایل بهداشت فردی و وضعیت خاص لباس کار شاغلان در کشتارگاه و با پیگیری کارشناس بهداشت حرفه‌ای سازمان، جهت شستشوی لباس کار سلاخان و دیگر شاغلان، یک واحد رختشویی ‌خانه صنعتی در داخل سازمان راه‌اندازی شده است که به این منظور ۷۵ میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.meafuqe8tsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما