شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 7267

برگزاری نخستین جشنواره بلوتوث‌های مذهبی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم از برگزاری نخستین جشنواره بلوتوث‌های مذهبی با مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان خبر داد.
برگزاری نخستین جشنواره بلوتوث‌های مذهبی در قم
به گزارش قم نیوز، جلال خدامحمدی با اشاره به برگزاری مسابقات آثار هنری در رابطه با قرآن و نماز به صورت کشوری اظهار داشت: این مسابقات در استان قم در رشته بلوتوث برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: این جشنواره در سطح کشوری در قالب‌هایی مانند شعر، داستان کوتاه و فیلم کوتاه در موضوعات قرآن، عترت و نماز برگزار می‌شود.

مسوول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: در این راستا در تابستان سال‌جاری اردویی در استان اردبیل برگزار خواهد شد و برگزیدگان این جشنواره تقدیر می‌شوند.

وی گفت: در استان قم این آثار در دو بخش تولید بلوتوث‌های مذهبی و تدوین در قالب‌های صوت و فیلم قابل ارائه خواهد بود.

خدامحمدی اضافه کرد: از آنجا که تمام افراد قادر به تولید بلوتوث نیستند، بخشی از این جشنواره به آثار تدوین شده اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، ابراز داشت: کوتاه بودن بلوتوث و محتوای آن از مسائلی است که برای امتیازدهی به آثار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مسوول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم افزود: دانش‌آموزان باید آثار خود را تا پایان خردادماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، خاطرنشان کرد: داوری این آثار در تیرماه انجام می‌شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.9052yt0x5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما