شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 7293

تعرفه تماس‌های بین شهری در قم کاهش می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل شرکت مخابرات قم با اشاره به اجرای طرح کدسازی شماره تلفن مشترکین ثابت در سراسر کشور گفت: با اجرایی کردن این طرح در استان قم تعرفه تماس‌های شهری کاهش می‌یابد.
تعرفه تماس‌های بین شهری در قم کاهش می‌یابد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا زهره‌وند امروز در قم، با بیان اینکه اجرایی شدن طرح کدسازی در استان قم به زودی آغاز خواهد شد، بیان کرد: با اجرایی شدن این طرح، کدهای بین شهری توابع استان قم حذف و تعرفه تلفن مشترکین ثابت کاهش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: با اجرایی شدن طرح کدسازی، ساکنین توابع قم برای تماس با مرکز استان نیازی به گرفتن کد بین شهری ندارند.

مدیر عامل شرکت مخابرات قم ادامه داد: ساکنان استان قم نیز برای برقراری ارتباط با توابع استان نیازی به وارد کردن کد بین شهری نخواهند داشت.

وی به یکسان‌سازی کدهای تلفن مشترکین ثابت در استان قم اشاره و بیان کرد: با اجرایی شدن این طرح در استان قم، کد استان نیز از شماره ۰۲۵۱ به ۰۲۵ تغییر خواهد کرد.

زهره‌وند یادآور شد: بعد از اجرایی شدن این طرح، یک شماره به اول شماره‌های مشترکین تلفن ثابت اضافه شده و شماره‌های قم هشت رقمی خواهند شد.

وی با بیان اینکه این طرح به زودی در استان قم اجرا می‌شود، گفت: در این طرح تعرفه تماس‌های بین شهری توابع استان و داخل شهری تغییر می‌یابد.

مدیر عامل شرکت مخابرات قم افزود: شرکت مخابرات استان قم این طرح را با هدف سهولت و ارائه خدمت بهتر به مشترکین تلفن ثابت اجرا می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.oqma2bqi1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما