شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 7463
محمدی عنوان کرد:

رقابت دانش آموزان قمی در مسابقات کشوری قرآن و نهج البلاغه

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم از حضور 56 دانش آموز قمی در مسابقات کشوری "قرآن و نهج البلاغه" خبر داد.
رقابت دانش آموزان قمی در مسابقات کشوری قرآن و نهج البلاغه
به گزارش قم نیوز، محسن محمدی بیان کرد: ۱۰ تیرماه مسابقات کشوری قرآن و نهج البلاغه در مرحله کشوری برگزار می شود و دانش آموزانی که به مرحله کشوری راه یافته اند به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در اصفهان برگزار می شود افزود: مسابقات در رشته های قرائت، حفظ، تفسیر و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه برگزار می شود.

کارشناس نماز اداره کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه ۵۶ نفر از قم در این مسابقات شرکت می کنند ادامه داد: از میان شرکت کنندگان ۲۸ نفر دختر و ۲۸ نفر پسر هستند.

وی بیان کرد: مسابقات در مرحله استانی در اردیبهشت ماه برگزار شد ورتبه های نخست در رشته های مختلف به مرحله کشوری راه یافتند.

آموزش راه یافتگان به مرحله کشوری در مرکز دارالقرآن
وی گفت: برای دانش آموزان برگزیده در مرکز دارالقرآن کلاس های آموزشی با حضور اساتید برتر کشور برگزار شده است تا به آموزش آن ها برای شرکت بهتر در مسابقات کشوری پرداخته شود.

محمدی بیان کرد: این مسابقات دانش آموزان دوره راهنمایی و متوسطه را شامل می شود که از هر پایه و در هر رشته یک نفر به مرحله کشوری راه یافته است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.0bzurhbafiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما