يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 7499

شهردار قم از آیت الله موسوی لاری عیادت كرد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار كلانشهر قم به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر شنبه شب با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم از آیت الله سید مجتبی موسوی لاری مدیر مؤسسه مركز نشر معارف اسلامی در جهان عیادت كرد.
شهردار قم از آیت الله موسوی لاری عیادت كرد
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری  شنبه شب از آیت الله موسوی لاری در بیمارستان شهید بهشتی قم عیادت کرد و با پزشك معالج ایشان صحبت و از نزدیک در جریان وضعیت جسمانی ایشان قرار گرفت و پزشك معالج آیت الله لاری نیز گزارشی از آخرین وضعیت پزشكی و روند درمان ایشان به شهردار كلانشهر قم ارایه كرد.

شهردار كلانشهر قم ضمن تقدیر و تشكر از رهنمودهای حکیمانه و زحمات آیت الله موسوی لاری و تحقیق و پژوهش ایشان در مباحث عمیق دینی به گزارش عملكرد شهرداری قم در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و عمرانی پرداخت و اظهار داشت: نگاه‌ ما در شهرداری از صرف نگاه عمرانی فراتر رفته و سعی کردیم علاوه بر پروژه‌های عمران شهری، هم به مسائل خدماتی و هم مسائل فرهنگی بپردازیم و در همه عرصه‌ها خدمت‌رسان مردم فهیم قم و زائرین بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) باشیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با اقدامات شایسته رضایت خداوند متعال و شهروندان را کسب نماییم که در این راه نیازمند دعای خیر جنابعالی و مساعدت شهروندان هستیم.

خاطر نشان می شود: آیت الله موسوی لاری صاحب تالیفات متعددی در زمینه علوم دینی و اسلامی است و فعالیت های خود را در این زمینه از سال ۱۳۴۱ با نوشتن یك سلسله مقالات اخلاق اسلامی با مجله دینی و علمی مكتب اسلام آغاز كرد كه مجموعه مقالات یاد شده بصورت كتابی تحت عنوان "مشكلات اخلاقی و روانی" چاپ و منتشر شد.

گفتنی است؛ آیت الله لاری كه موسس و مدیر مؤسسه "مركز نشر معارف اسلامی در جهان" است، كتب مختلفی را به بیش از ۲۷ زبان زنده دنیا ترجمه و به كشورهای مختلف دنیا از جمله دورافتاده ترین كشورهای آفریقایی ارسال كرده و زمینه ساز تشرف بسیاری از حق جویان و زنده دلان دنیا به دین مبین اسلام و مذهب حقه تشیع شده است.

شایان ذكر است؛ شهردار كلانشهر قم برای ایشان آرزوی شفای عاجل و سلامتی و بهبود عاجل از درگاه خداوند متعال مسئلت نمودند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.on0k49nyo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما