کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اشعریین خبر داد:

برگزاری نمایشگاه استاندارد و جامعه

19 مهر 1390 ساعت 14:46

قم نیوز: مدیر برگزاری نمایشگاه استاندارد و جامعه از حضور 60 تولید کننده برتر محصولات استاندارد در این نمایشگاه خبر داد.


به گزارش قم نیوز، مهندس میثم اشعریین در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که عصر امروز برگزار شد، عنوان کرد: نمایشگاه استاندارد و جامعه به مناسبت هفته استاندارد از ۲۱ مهرماه به مدت سه روز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ با برپایی ۵۰ غرفه شروع به فعالیت می کند.

وی افزود: شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور می یابند، محصولات خود را در سه بخش ساختمانی، مواد غذایی و لوازم خانگی به نمایش می گذارند.

مدیر برگزاری نمایشگاه استاندارد و جامعه با اشاره به اینکه برخی از تولید کنندگان محصولات استاندارد برای اولین بار است که در این نمایشگاه حضور می یابند؛ اظهار داشت: تلاش شده تا از شرکت هایی که محصولات شان در رابطه با آحاد جامعه و سلامت آنان است دعوت بعمل آید.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه ای مختص کودکان و نوجوانان به منظور فرهنگ سازی در استفاده از کالاهای استاندارد در سطح جامعه فعالیت خواهد نمود.

اشعریین تصریح کرد: از همه شرکت ها خواسته شده تا علاوه بر معرفی خصوصیات کالاهای استاندارد، بازدید کنندگان را در جریان مخاطرات استفاده از کالاهای غیر استاندارد قرار دهند.

وی گفت: با توجه به رابطه نزدیک استاندارد و سلامت ایمنی جامعه تلاش می کنیم تا اینگونه نمایشگاه ها دوبار در سال برگزار شود.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 752

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/752/برگزاری-نمایشگاه-استاندارد-جامعه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir