سه شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 752
اشعریین خبر داد:

برگزاری نمایشگاه استاندارد و جامعه

قم نيوز : قم نیوز: مدیر برگزاری نمایشگاه استاندارد و جامعه از حضور 60 تولید کننده برتر محصولات استاندارد در این نمایشگاه خبر داد.
برگزاری نمایشگاه استاندارد و جامعه
به گزارش قم نیوز، مهندس میثم اشعریین در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که عصر امروز برگزار شد، عنوان کرد: نمایشگاه استاندارد و جامعه به مناسبت هفته استاندارد از ۲۱ مهرماه به مدت سه روز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ با برپایی ۵۰ غرفه شروع به فعالیت می کند.

وی افزود: شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور می یابند، محصولات خود را در سه بخش ساختمانی، مواد غذایی و لوازم خانگی به نمایش می گذارند.

مدیر برگزاری نمایشگاه استاندارد و جامعه با اشاره به اینکه برخی از تولید کنندگان محصولات استاندارد برای اولین بار است که در این نمایشگاه حضور می یابند؛ اظهار داشت: تلاش شده تا از شرکت هایی که محصولات شان در رابطه با آحاد جامعه و سلامت آنان است دعوت بعمل آید.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه ای مختص کودکان و نوجوانان به منظور فرهنگ سازی در استفاده از کالاهای استاندارد در سطح جامعه فعالیت خواهد نمود.

اشعریین تصریح کرد: از همه شرکت ها خواسته شده تا علاوه بر معرفی خصوصیات کالاهای استاندارد، بازدید کنندگان را در جریان مخاطرات استفاده از کالاهای غیر استاندارد قرار دهند.

وی گفت: با توجه به رابطه نزدیک استاندارد و سلامت ایمنی جامعه تلاش می کنیم تا اینگونه نمایشگاه ها دوبار در سال برگزار شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdchtinqd23nm.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما