چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : 612
به مناسبت روز جهانی استاندارد؛

نمایشگاه استاندارد و جامعه در قم بر پا می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با روز جهانی استاندارد، نمایشگاهی تحت عنوان "استاندارد و جامعه" در محل نمایشگاه‌های بین المللی قم برپا می‌شود.
نمایشگاه استاندارد و جامعه در قم بر پا می‌شود
به گزارش قم نیوز، مدیر نمایشگاه استاندارد و جامعه با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه نان، شیرینی و شکلات در آبانماه سال گذشته در قم افزود: این نمایشگاه به همت اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان برگزار شد که با استقبال خوب تولید کنندگان و همچنین بازدیدکنندگان قرار گرفت.

میثم اشعرئین اظهار داشت: اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی قم بار دیگر در راستای اشاعه فرهنگ استاندارد به عنوان یک وظیفه ملی و تنها رمز ماندگاری در بازارهای جهانی سعی دارد، از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کند تا زمینه ساز متجلی کردن قابلیت‌ها و پتانسیل‌های استان در تولید کالاهای استاندارد باشد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه استاندارد و جامعه می‌تواند گامی در جهت پیشبرد اهداف موسسه استاندارد و افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل بردارد و بازدیدکنندگان نیز بیش از پیش با اصول و قواعد در زمینه مطابقت کالا با قوانین استاندارد آشنا شوند.

اشعرئین به زمان و مکان برگزاری نمایشگاه جامعه و استاندارد در قم اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از ۴۰ تولید کننده استانی در زمینه های مختلف از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdccaiqe82bqs.la2.html
نام شما
آدرس ايميل شما