چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 7544
سه شنبه شب انجام شد؛

برگزاری محفل قرآنی جوانان درقم

قم نيوز : قم نیوز: یازدهمین محفل قرآنی جوانان به همت معاونت فرهنگی و جوانان اداره كل ورزش و جوانان استان قم سه شنبه شب در مسجد حضرت ابولفضل (ع) قم برگزار ‌شد.
برگزاری محفل قرآنی جوانان درقم
به گزارش قم نیوز، این محفل قرآنی جوانان با حضور صدها تن از جوانان مومن شهر قم پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل خیابان امامزاده ابراهیم قم برگزار شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره كل ورزش و جوانان قم در حاشیه این مراسم با اشاره به برگزاری ۳۰ محفل قرآنی ویژه جوانان محلات مختلف قم و پنج محفل قرآنی ویژه جوانان توابع و روستاهای قم به خبرنگاران گفت: شب گذشته نخستین محفل قرآنی شهرهای توابع در شهر جعفریه برگزار شد كه تشكل یاس ظهور متولی اجرای این برنامه قرآنی بود و با استقبال خوبی از سوی جوانان و علاقمندان شهر جعفریه و روستاهای اطراف برگزار شد.

روح‌الله رمضانی همچنین از برگزاری محفل قرآنی در منطقه نیروگاه قم طی شب‌های آتی ماه مبارك رمضان خبر داد و عنوان داشت: امشب كاروان قرآنی جوانان میهمان جوانان منطقه امامزاده ابراهیم (ع) و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بود و شاهد حضورپرشور جوانان علاقه مند به قرآن بودیم.

وی در ادامه از برگزاری مسابقه جوان و دوستی با خدا خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند جهت دریافت نرم افزار جوان و شركت در مسابقه به دفتر معاونت جوانان واقع در فرهنگسرای جوان مراجعه كنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.abzurhbsaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما