چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 7571
امروز انجام شد؛

ديدار معاون وزير امور خارجه كشورمان با استاندار قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه كشورمان با استاندار قم دیدار و گفت‌وگو كرد.
ديدار معاون وزير امور خارجه كشورمان با استاندار قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد حسين موسي پور در اين ديدار طي سخناني با تاكيد بر لزوم توسعه روابط جمهوري اسلامي ايران با كشورهاي اسلامي اظهار داشت: در اين زمينه قم به عنوان ام القرا و پايگاه فكري و معنوي جهان اسلام، از ظرفيت هاي ويژه و منحصر بفردي برخوردار است.

وي با بيان اين كه بستر استفاده از چنين ظرفيت هاي فرهنگي در استان وجود دارد، به بازتاب مثبت حضور قم در نمايشگاه فرهنگي، اقتصادي ايالت كلانتان مالزي اشاره كرد و افزود: وزارت خارجه بايد اين ظرفيت ها و توانمندي هاي ويژه قم را مورد توجه قرار داده و زمينه بكارگيري و بهره مندي از آن ها در جهت توسعه و تقويت بيش از پيش روابط كشورمان، با كشورهاي مسلمان منطقه و ديگر كشور هاي اسلامي را فراهم نمايد.

استاندار قم به نقش و اهميت اين اقدام اشاره و تصريح كرد: توسعه مراودات فرهنگي، اقتصادي با كشورهاي هدف علاوه بر تبيين مواضع انقلاب اسلامي، مي تواند در خنثي سازي توطئه ها و زدودن آثار مسموم وهابيت در بين كشورهاي اسلامي موثر واقع شود.

در اين ديدار معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه كشورمان نيز در سخناني با تشريح مواضع و ديدگاه هاي جمهوري اسلامي در قبال مسائل و تحولات كشورهاي اسلامي، بر آمادگي مجموعه وزارت خارجه براي استفاده از ظرفيت هاي عظيم فرهنگي، معنوي قم در جهت بسط و گسترش روابط با اين گونه كشورها تاكيد كرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.zbzurhbs8iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما