کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسی پور خبر داد:

تصویب 50 میلیارد تومان برای اجرای 350 پروژه بخش کشاورزی

1 تير 1391 ساعت 11:54

قم نیوز: استاندار قم بر بسیج همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برای رونق و شکوفایی بخش کشاورزی تاکید کرد و از تصویب 350 پروژه با 500 میلیارد ریال تسهیلات در این بخش خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی اظهار کرد: تشکیل این ستاد فرصتی بی‌نظیر و ارزشمند برای رشد و شکوفایی بخش کشاورزی و ایجاد تحولات بنیادین در این عرصه است.

وی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی، تغییر شرایط زیست محیطی و استقلال کشور را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: اگر از فرصت به دست آمده به نحو احسن بهره‌مند نشویم، ظرفیت‌های مناسب بسیاری از دست رفته و خسارات جبران ناپذیری به استان وارد می‌شود.

استاندار قم خواستار بسیج همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برای رونق و شکوفایی بخش کشاورزی و استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و کمک‌های بلاعوض دولت خدمتگزار در این بخش شد و گفت: همه مدیران اجرایی مسئول در این خصوص مسئول و پاسخگو بوده و باید جلسات و مصوبات این کارگروه را با جدیت پیگیری کند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران و افراد توانمند استان برای اجرای طرح‌های بزرگ بخش کشاورزی شناسایی و ظرفیت عظیم به‌وجود آمده برای آنها تبیین شود، تصریح کرد: نحوه ارائه تسهیلات و بازپرداخت آنها در کارگروه توسعه کشاورزی استان، اجرای طرح‌های کشاورزی را دارای توجیه مالی و اقتصادی کرده است.

موسی‌پور با بیان اینکه بسیاری از مشکلات واحدهای کشاورزی و دامداری با ارائه تسهیلات سرمایه در گردش برطرف می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ۳۵۰ پروژه با بیش از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در کارگروه کشاورزی به تصویب رسیده و روند معرفی طرح‌ها به بانک و پیشرفت پروژه‌ها به خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 7587

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/7587/تصویب-50-میلیارد-تومان-اجرای-350-پروژه-بخش-کشاورزی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir