پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 7587
موسی پور خبر داد:

تصویب 50 میلیارد تومان برای اجرای 350 پروژه بخش کشاورزی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم بر بسیج همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برای رونق و شکوفایی بخش کشاورزی تاکید کرد و از تصویب 350 پروژه با 500 میلیارد ریال تسهیلات در این بخش خبر داد.
تصویب 50 میلیارد تومان برای اجرای 350 پروژه بخش کشاورزی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی اظهار کرد: تشکیل این ستاد فرصتی بی‌نظیر و ارزشمند برای رشد و شکوفایی بخش کشاورزی و ایجاد تحولات بنیادین در این عرصه است.

وی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی، تغییر شرایط زیست محیطی و استقلال کشور را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: اگر از فرصت به دست آمده به نحو احسن بهره‌مند نشویم، ظرفیت‌های مناسب بسیاری از دست رفته و خسارات جبران ناپذیری به استان وارد می‌شود.

استاندار قم خواستار بسیج همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برای رونق و شکوفایی بخش کشاورزی و استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و کمک‌های بلاعوض دولت خدمتگزار در این بخش شد و گفت: همه مدیران اجرایی مسئول در این خصوص مسئول و پاسخگو بوده و باید جلسات و مصوبات این کارگروه را با جدیت پیگیری کند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران و افراد توانمند استان برای اجرای طرح‌های بزرگ بخش کشاورزی شناسایی و ظرفیت عظیم به‌وجود آمده برای آنها تبیین شود، تصریح کرد: نحوه ارائه تسهیلات و بازپرداخت آنها در کارگروه توسعه کشاورزی استان، اجرای طرح‌های کشاورزی را دارای توجیه مالی و اقتصادی کرده است.

موسی‌پور با بیان اینکه بسیاری از مشکلات واحدهای کشاورزی و دامداری با ارائه تسهیلات سرمایه در گردش برطرف می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ۳۵۰ پروژه با بیش از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در کارگروه کشاورزی به تصویب رسیده و روند معرفی طرح‌ها به بانک و پیشرفت پروژه‌ها به خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.vayct1awybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما