کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسی پور عنوان کرد:

ایجاد امنیت در قم در راستای تحقق آرمانشهر

استانداری قم , 3 تير 1391 ساعت 18:15

قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اینکه قم باید به آرمانشهر شیعی تبدیل شود، گفت: امنیت از شاخص‌های اصلی تحقق این مهم است.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور در دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم با تبیین جایگاه و موقعیت ممتاز قم در عرصه‌های ملی و جهانی گفت: قم به عنوان ام القرای جهان تشیع و تصویر و آبروی نظام و انقلاب اسلامی مطرح بوده و ارائه هر تصویری از این شهر، به واقع تصویری از انقلاب اسلامی و نمادی از کارآمدی حکومت اسلامی است.

وی با بیان اینکه چنین جایگاه مهمی، قم را متفاوت از سایر استان‌ها کرده است، افزود: نگاه دستگاه‌های ملی و ستادی به ویژه در بحث‌های انتظامی و امنیتی باید با لحاظ این شرایط و درک حساسیت‌های خاص قم باشد.

استاندار قم به هدف گذاری صورت گرفته برای تبدیل قم به شهر پاکی و امن و به عنوان آرمانشهر شیعی اشاره و تصریح کرد: امنیت از شاخص‌های اصلی برای تحقق این مهم محسوب شده و نوع برنامه ریزی‌ها و تقویت امکانات نیروی انتظامی استان باید بر مبنای این هدف انجام شود.

موسی‌پور از امنیت به عنوان زیربنای اصلی توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای یاد کرد و از زحمات و تلاش شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان شجاع نیروی انتظامی کشور و استان قم در زمینه تامین امنیت و رفاه و آسایش مردم قدردانی کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های سردار توکلی زمان مسوولیت فرماندهی انتظامی استان و تبریک انتصاب سردار مجتبایی ابراز امیدواری کرد که در دوره مدیریت جدید، شاهد تحولات و ارتقاء بیش از پیش شاخص‌های امنیتی و اجتماعی استان باشیم.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 7633

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/7633/ایجاد-امنیت-قم-راستای-تحقق-آرمانشهر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir