شنبه ۳ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 7633
موسی پور عنوان کرد:

ایجاد امنیت در قم در راستای تحقق آرمانشهر

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به اینکه قم باید به آرمانشهر شیعی تبدیل شود، گفت: امنیت از شاخص‌های اصلی تحقق این مهم است.
ایجاد امنیت در قم در راستای تحقق آرمانشهر
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور در دیدار فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم با تبیین جایگاه و موقعیت ممتاز قم در عرصه‌های ملی و جهانی گفت: قم به عنوان ام القرای جهان تشیع و تصویر و آبروی نظام و انقلاب اسلامی مطرح بوده و ارائه هر تصویری از این شهر، به واقع تصویری از انقلاب اسلامی و نمادی از کارآمدی حکومت اسلامی است.

وی با بیان اینکه چنین جایگاه مهمی، قم را متفاوت از سایر استان‌ها کرده است، افزود: نگاه دستگاه‌های ملی و ستادی به ویژه در بحث‌های انتظامی و امنیتی باید با لحاظ این شرایط و درک حساسیت‌های خاص قم باشد.

استاندار قم به هدف گذاری صورت گرفته برای تبدیل قم به شهر پاکی و امن و به عنوان آرمانشهر شیعی اشاره و تصریح کرد: امنیت از شاخص‌های اصلی برای تحقق این مهم محسوب شده و نوع برنامه ریزی‌ها و تقویت امکانات نیروی انتظامی استان باید بر مبنای این هدف انجام شود.

موسی‌پور از امنیت به عنوان زیربنای اصلی توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای یاد کرد و از زحمات و تلاش شبانه‌روزی فرماندهان و کارکنان شجاع نیروی انتظامی کشور و استان قم در زمینه تامین امنیت و رفاه و آسایش مردم قدردانی کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های سردار توکلی زمان مسوولیت فرماندهی انتظامی استان و تبریک انتصاب سردار مجتبایی ابراز امیدواری کرد که در دوره مدیریت جدید، شاهد تحولات و ارتقاء بیش از پیش شاخص‌های امنیتی و اجتماعی استان باشیم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.en0k49nie5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما